29 yaşında olup çocuk gibi davranan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Öyle biriyle konuşuyorum. 29 yaşına gelmiş üniversite dışında hiçbir çabası olmamış. Hiçbir yerde çalışmamış (benim erkek kardeşim 16 yaşında ama bugüne kadar çalışmadığı yer kalmadı. Elektrikçide kameraci da dahi staj yaptı bu konularda bile az çok bilgisi var. Ayni zamanda okuyor da) birde saçma sapan iğrenç komik olmayan aşırı soğuk espiriler yapıyor. Ses tonu bile sinirlendiğinde çok gülünç insan ciddiye bile alamıyor. Böyle bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Güncellemeler
+1 yıl
Az önce yine espiri yaptı yemin ederim ölmek istiyorum ya
29 yaşında olup çocuk gibi davranan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla