Erkek arkadaşımı aldattım ablam gidip söyledi̇, her ne kadar yanlış olsa bile insan kardeşine bunu yapar mı sizce?

Arkadaşlar ben çok karışık bir şeyler yaşadım kısa özet erkek arkadaşıma değer vermedim hatta aldattım diyebiliriz çünkü aklım ile yapmıyordum. Ablamda gidip erkek arkadaşıma her şeyi söylemiş böyle bir erkek ile konuşuyor fotoğrafını falan göstermiş. Şimdi ben pişmanım erkek arkadaşıma böyle yaptım diye ve çok özlüyorum. Ablam ile konuşmuyorum sizce konuşmamam doğru değil midir yaptığım her ne kadar yanlış olsa bile insan kardeşine bunu yapar mı sizce?

Erkek arkadaşımı aldattım ablam gidip söyledi̇, her ne kadar yanlış olsa bile insan kardeşine bunu yapar mı sizce?
Cevapla