Kadınların bilim ve sanatta erkeklerden daha geride olmalarının sebebi nedir?

Hegel, kadınların bilim ve sanat konusunda yeterli zekâya sahip olmadıklarını düşünür. Ancak ben Hegel'e katılmıyorum; zekâlarımız aynı ancak kullanım alanlarımız farklı. Kadınlar daha çok kendilerine yönelik kullanırlar zekâlarını, ama buna rağmen onların sağlamış olduğu hukuksal haklar bile erkekler tarafından verilmiştir. Erkekler ise daha dışa ve topluma yönelik kullanırlar zekâlarını, bu yüzden insan yaşamını kolaylaştıran buluşların %99'u erkeklere aittir.
Kadınların bilim ve sanatta erkeklerden daha geride olmalarının sebebi nedir?
Cevapla