
Selamlar... Ben arkadaşlarımla piknik yapıyorum vee tabu eşlik ediyor... 😌

Selamlar... Ben arkadaşlarımla piknik yapıyorum vee tabu eşlik ediyor... 😌
aslında arkadaş diyebileceğim biri tam anlamıyla yok. ama buna en yakın olarak kendimce sohbetdaş dediğim biri var. onunla da spora gidiyoruz beraber, o kadar.
şu ana kadar hiç arkadaşım diyebileceğim biri de olmadı. en fazla grup şeklinde toplanıp gittik bir yerlere.
o yüzden soruyu kendim dışarıda ne yapmayı severim olarak alıyorum, diyorum ki: hiçbir şey.
ben fazlasıyla içe kapanık biriyim, kitaplarım ve hayal dünyamda yaşayan bir oblomov'um.
bir tanıdığım yok. bir tanıyanım yok. hayalleriyle yaşayan ütopik biriyim.
Güzel bir soru bende bugün az önce aynı benzer soruyu sormuşum kanka sdsdf arkadaşlarımla en çok yapmayı sevdiğim aktiviteler genelde dolaşmak ya da konuşmak oluyor yani gezmek oyun oynamak ya da sinema gibi şeyleri seviyorum sanal olarak da işte mesaj atmak diyebilirim.
Aa öyle mi sorularına daha gelmedim kanka jdjdjdkn
Evet kanka takip etmediğin için geç geliyorsun 2 sdfsdfsd 🌸
Bak bak ne diyor kfkdjdod 🌸
Takılıyorum kankam sdfsdf 🌸
Cevap
25Cevap
Keyfiniz bozulmasınn 😄🍀 arkadaşlarımla en çokk birlikte yaşayıp her şeyi beraberce yapmayı seviyorum yaa yurdu özledim
Genelde Canlı Müzik olan mekanlara gitmeyi seviyoruz ikimizde. Kaçamak olarak Eğlence Mekanlarına gittiğimiz zamanlarda oluyor.
kulüp, kamp ve görselde ki gibi oyunlar falan.
Arkadaşlarımla hangi aktiviteyi yapmaktan hoşlanırım yalnız kalmaktan hoşlanırım çünkü çok arkadaş sevmem çok insanın olduğu yerde dert de çok olur
Farklı arkadaş topluluklarım var. Müzik yaptığım grup var, lise arkadaşlarım var, motosiklet arkadaşlarım var, fotoğrafçılık arkadaşlarım var. Dolayısıyla hepsiyle farklı şeyler yapmış oluyorum
Benimkiler evlendi gitti ya bir şey yapamıyoruz 🥲
Tek takılmayı daha çok seviyorum o yüzden böyle arkadaş çevrem yok
Arkadaşlar ile her şey çok güzel olur ya. Eğlence parkları, piknik , alışveriş her şey 😂
Gezmek olabilir. (Resimdeki oyun ne güzel görünüyor.)
Dışarda otururuz bi parkta ya da bi kafede. Bu tür oyunlardan da oynadığımız oluyor
K-POP müzik açıp çılgınca dans etmek, oyun oynamak
Boş yapmayı seviyorum. Zaten 1 kişi tek var.
bir aralar sabahlara kadar kız gecelerimizde uno oynardık
Evet güzel iyi sohbetler hayırlı günler diliyorum
Bizde müzik yapıyoz ve sakinleştiriciler eşlik ediyor
Neden
Çok iyi açık hava iyi gelmiştir :)
Su altında kalma yarışı
Kamp yapmak herşeyi tek yaparım
Gezmek, sohbet etmek, film izlemek
Gezmek ve PlayStation oynamak.
Halısaha maçı, okey, bira sohbet falan
Halı saha, pes, hayvan gibi yemek yemek
Gezmeyi ve oyunlar oynamayı severUm 😃
bılardo oynamak , sınemaya gıtmek
Batak atıyoruz
Oynayacak adam bulursam satranç…
Langırt veya bilardo oynamak
Kamp yapmak çok iyi
Ya
Hiç arkadaşım da yok sosyal aktivitem de yok
Yok ki arkadaşım..
Sanalda hepsi
Grup yapmayı karma olucaz
Piknik en güzeli
Gezmek
Vampir köylü baya sarıyor
Yıldız takibi
Kitesurf
Mangal yakmak
Kahve muhabbet
İçmek 😁
Arkadaşım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?