AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
197Cevap
benim rahmetli dedem köylüydü ve bazı siyasetçileri durmadan eleştirirdi , merkez ilçeye gittiğinde de gazete alır okurdu. gündemi ve olayları takip ederdi.
o yüzden bence genelleme yapmayalım.
Keske su soruyu soran sigir da dedenin yuzde 1 i kadar olabilse
@emremiki :)
Ah canim ya senin gibi universite mezunu ama beyin terk olan arkadaslari kim milyoner olmak ister yarismasinda cok goruyoruz.
Oldu başka isteğiniz var mıydı? Onlar okumadı dıye hiç birseye hakları yok mu? onlar insan değilim? Saçma saçma konuşmayın artık ya. soruya bak
onların hakları farklı. ülkeyi yöneticek kişiyi seçmek onlara fazla gelir.
Uzatmıcam sende anlamıyon onlar gibi galiba :):)
peki domatesi patatesi de sadece eken yesin o zaman nasıl fikir? ekin ekme hakkında bilgisi olmayanlar yemek yeme hakkına sahip olmasın uyar mı sana
Bak şuna katılıyorum ; ülke yönetimini etkileyecek ciddi bir konuda, beyni az çalışanlar etki etmemeli diye düşünüyorum ve senin oyun ülke yönetimine etki etmemeli çünkü beynin için az çalışıyor bile diyemeyeceğim...
Senin gibiler yüzünden türkiye bu halde sadece bencillik Eğitim okumaktan ibaret değildir senin gibi mezunlarıda gördük biz sen rahat ol
universite okuyupta bu kafa yapısına ulastıysan eğer bence sadece universite okuyanlar oy kullanmasın
üniversite mezunları çok mu akıllı.. alim başka arif başka, ilim başka irfan başka demiş ömer seyfettin.. muhalefette akıllıca projeler ve akıllıca kandırmacalar yapsında cahillerden oy alsın.
Cahil insanlarla muhattap bile olamayacağım. Maalesef şansına küs. Okumak cahillik alır eşeklik baki kalır
cumhuriyeti kuranlar bu memleket insanını ezdi ve cahil bıraktı, atatürkçülük memleketi bu hale getirdi, sen ne saçmalıyorsun
ben kemalist değilim.
yinede insanları küçümseme, bu ülkenin en cahil insanları üniversite mezunlarıdır, çünkü hayatın ne olduğunu bilmiyorlar, birde bir sürü özel okul çıktı yıllık 25 bin tl veren istediği okulu okuyor, kültürsü diploma yetiştiren bir sürü emzun var
ben bir iş adamı olrak şunu çok açıkça söyleyim
kesinlikle şirketimde üniversite mezunu çalıştırmam, çekirdekten pişmiş adamın yerini asla tutmaz, önemli olan tecrübedir çünkü
şirket sahibiysen bana yorum düşmez. sen daha iyi bilirsin diye düşünüyorum.
Arkadaşlar bu mantıkta olan herkes e sesleniyorum beni engelleyin konuşmayın benimle asla
Unutmayın okumak cahilliği alır belki fakat eşeklik baki kalır
Bende üniversite mezunuyum ama öyle insanlar varki başbakan kim desen cevap veremiyor bunun üni ile hiç bir alakası yok burada kendi cahilliğini ortaya koyuyorsun
Cok haklisin dostm tv lerde sosyal medyada goruyoruz video lari universite ogrecilerine genel kultur sorulari soruyorlar ne mal cevaplar verenler var bundan 1 sene once denk geldim birine buyuk hun devletine vize kalkmis diyor muhabir 2 tane uni ogrecisi mal gitmek isteriz diyorlar soran kisinin zihniyetine gore bunlarin oyu daha degerli
Sen köylü insanları küçük görüyorsun bu tavrını hiç beğenmedim. Sanki sen köylü değilsin. Eğer şimdi okumuş-şehirliyim diyorsan bile mutlaka babanın babası ya da daha eskilerden köylüsünüzdür.
olmaz. niye dersen ben nice koylu okumamıs tanıyorum nice üniversiteliyi 3 e hatta 4 e katlar. şunu soyliyim bn bir yıllık mezunu olarak siyasetten anlamayan çok kişi var üni mezunu
Cok cok cok fazlasiyla katiliyorum. bu egitimsiz yobazlarin yedigi haltlarin acisini bizler cekiyoruz sonunda...
301 Madenci kardeşimiz öldüğünde, gebersin yobazlar zaten uni okumamişlar mı dedin? Ya da uni okuyamadigi için askere gidip şehit düşen gencecik fidanlarimiz için uni okumayan insan sehit değildir mi dedin? Yobazlığın tanımına bak kardeşim. Yobaz TDK'da açılım olarak sensin... Yazık
olur tabiki anak bence şöyle bir kıstas ta olmalı üniv mezunları arasında... kpss yi kazananlar veya kazanamayanlar ayrıca odtü lü ile veya Boğaziçi li mimar Sinanlı ile diğerleriş aynı kefe de olmamalı değil mi :)
Haklısın katılıyorum ama bunu bir tv'de söylesen rezil ederler. Sebebi basit onşar olmasa kötü hükümetler başa gelemezler.
Açıkçası söylediklerinin yarısı mantıklı yarısı çok mantıksız ama ben senin ana fikrini kavradım haklısın
Bu ulkede en guzel cumleyi aysun kayaci kurmustur " benim oyumla dagdaki cobanin oyu bir degildir " kimse halkci ayagina yatmasin alayiniza gider devrimci duygularim
Haklısın bu mal cahil koylulerden kazanio akp zaten adamlarin karni doyuyor mu doyuyor adamlar günlük yasio
Okul okumayla ölçülmez akıl, bazı insanlar üniversite okusada yine yaramıyo, yazdıklarını düşünerek yazmadığını umsak daha iyi olur
Oyle insanlar var ki hayat okulunu bitirmis ama diplomasi yok bence cok yanlis bir dusunce oysa bazi elbiselerin icine girip adam olamayanlar insanlarda var
bence oy vermenin zorunlu olması çok saçma. gelişmiş ülkelerde bu böyle değil zaten. ve siyasetten anlamayanların da zorunlu olmasa gidip illa oy verelim diyeceğini sanmıyorum
R. t. e a ya laf söyleyen cahiller aklına sogdumun uyuzları daha adamın yaptığı herşeyden yararlanıyor bide yönettiği ülkede yaşıyor genede laf söylüyorlar adama aklına soktumun beyinsizleri çekemiyorsanız sktirip gidin ülkeyi terk edin a. mına kodumun evlatları.
Şebek suratlı Erdoğan'a laf söyleyen yok. Defol şimdi sorudan terbiyesiz
Yarası olan gocunur lanet olası faişe
Atatürk 1923te seçme ve seçilme hakkını eğitim, kültür ve maddiyata bakmaksızın her yurttaşa eşit bir hak olarak verirken kafası senin kadar çalışmamış demekki. Şimdi birde kemalist geçinir senin gibi gizli faşizan beyinler
kemalist değilim merak etme.
Köylü milletin efendisidir.
imza: Mustafa Kemal ATATÜRK
Dedigin haksizlik olur. Ama seviye sistemi getirilwbilir de turkiyeye nah gelir. Orn akademik insanlarin oyu 10 oydan sayilir. Uni mezunlari 6oy lise mezunlari 3oy gerisi 1 oydan sayilirsa adil bir oy verimi gerceklesir
igrenç bir chp zihnieti... bu milleti aşşalayan zhniyet... magdem düşüncene bu kadar üveniyoun sen niye gizlisn... o begenmedigin anadolu insanı senden cesaretli... igreniyorum sizin gibi insnlardan
chpli değilim. anadolu insanını beğenmiyorum diye bir şey yok. kültüsüz veya cahil olmaları onları kötü biri yapmaz
Sen ve yazina katilanlar bilgisiz cahillerin arkadasi olan bilgili cahillersiniz.
Iq seviyesi testi yapıldıktan sonra oy verilecek kişilere ruhsat verilmeli.
Ya hayalinize benzer bir sistem gelir de o 'beyni az çalışanlar' sınıfına siz de girerseniz?
Japonyadaa adim bile atamiyosun insanlardan normaldir kisii sayisinii dusurmek. icinn bole bisry yapmislardir
Hayir
devlet sadece üniversite mezunlarını mı yönetiyor? hem üni okuyan nice dangalak adam var !
Saçma sapan konuşup insanların canını sıkma bence. Sen kiminde insanları ayırıyorsun anlamadım. okuduğun bölüm kaç kuruşluk l*n senin.
İkinci olarak sen kaç kuruşluk insansın ki böyle bir kanıya varabiliyorsun. Ama anladığım kadarıyla çok bir giderin yok. Çünkü bir gerizekalı bile bu ülkede sırf maddi imkansızlıklardan dolayı okuyamamış binlerce insan olduğunu bilir.
Yazinin hic bir yerini okumadim soru bitirdi beni. Üniversite okumus o kadar cahil var ki bos bu muhabbetler
Yazini okudum iki de bir karşıma çıkıyor. Boyle bir soruyu soran biri okuma yazma bilmeyenden daha cahildir. Savunduğun dusunceyi neden gizli olarak savunuyosun. Nice universiteliler var neler yapiyorlar. Nice vatan sevdasiyla yanan coban. Aysun Kayacı ya benzemissin. Onun kadar cahilsin. Cevrendeki herkesi eziyorsun belki ailen belki deden okumadi. Onlarida bu kesime sokuyorsun. Neden gelisemiyor ulke biliomusun senin gibiler yuzunden.
Bence oy kullandirmadan once belli testler yapmalilar kisa bir test 5 soruluk basit bir test sadece dogruyu yanlisi ayirt edebiliniyormu diye bakilsin. Eger yapabiliyorsa kullansin oyu.
Şimdi sen benim gibilerin 2 oy hakkı olsun mu demek istiyorsun?
https://youtu.be/3d8p0ZP66ZcAnlattığın;chp'yi tek parti olarak kurup başka oy verecek parti olmamasına rağmen, herkese oy kullandırıp'kadınlara oy hakkı verdik' diyenlerle aynı zekâya sahip olduğunu gösteriyor.
Bak bu arkadaş beğenmediğin çobanın oğlu belkide @soran
Okumuşsun ama cahil olarak kalmışsın. Allah aşkına desteklediğin partiyi söyler misin? Hitler'in partisine b*k atacak kadar cahil birisin. Hitler olmasa Almanya şu an yerlerdeydi.
Eğer laik ve demokratik bir ülkeden bahsediyorsan. Bu ülkede yaşayan her bir ferdin kendini yönetecek lideri seçmekte hakkı vardır. Bu ne eğitim ne maddi güç ne makam ne parayla kısıtlanamaz.
Parası olan okuyor, olmayan okumuyor. Bunun bile farkında değilsin.
Eğitim cehaleti alır eşeklik baki kalır.
Ayrıca verdiğin oyun bir anlamı olduğunu düşünmen de çok sevimliymiş.
yhaa dağdaki çhobanla benim oyum bir mii? Dimi yanee
Bu ulkede sadece universite mezunlari mi yasiyor ki sadece onlar oy versin?
Dinozor yerine dinazor yazan seni de içine katsak keşke
Hay senin babanın ben ne olurdu çift kat kondom takaydi. Sen kesin zoraki birleşme urunusun. Köylü dediğin insanlar senin geçmişin ve istikbaldeki gelecegindir cahil kızım sen git bokunla oyna
nerede geçmişim ve geleceğim. iki domates yetiştirdi diye. sanki elektriği uçağı telefonu teknolojiyi onlar buldu
Neyzen tevfik neder biliomusun
savaştaki hali sakin unutma,
Atana milletine dil uzatma sebepsiz,
Sen anandan gene çıkardın amma,
Baban kimdir bilemezdin şerefsiz. :-*
Olmaz, Boğaziçilinin oyuyla Kastamonu Üniversitesi mezununun oyu bir tutulmamalı.
Her üniversite mezunu aklı başında olacak diye bir şey yok. Tabiki oyların hakettiği yere ulaşması daha kolay olur
cumhurbaşkanımız kim sorusuna 2014 yılında süleyman demirel cevabı veren üniversite ögrencilerinden bahsediyorsun değil mi?
Bu turkiye aysun kayacinin seviyesine ancak simdi ulasabildi..
Tamam insanlari siniflandirip ezmeyelim bu ustegin cok guzel olsada utopik..
Bence tum vekiller ya da vekil adaylari KPSS gibi sinava girmeli...
Eksileyen 3 kisi ya coban ya da vekil yakını..
Sana net bir sekilde soylerim ki iktidarın oyu yine yuksek olucaktir. Tabi her universitenin oyunu da atma o zaman. Bunlari yazacak kadsr senin gibi cahil de vermemeli oyle olsa. Unlu proflar falan versin dw gor bakalim nasilmis :(
sana sokabilirmiyim belki zeki çocuk çıkar hahahahaha
böyle bir espri (!) yapan insanın sperminden bırak zeki bir şeyi, kuşa taksan ters uçacak bir beyne sahip çocuk çıkacağını düşünüyorum.
:)))) sen zekisin ya belki senden çıkarrr
Bu demokrasi denen şeyi icat edenlerin yarattığı sistemin açığı... Ama dediğin gibi eski yunanda olay tam olark bu değildi :))
Hele kurban doru dersin universite mezunlari oyversin oy viren unuversite talabeleride askere getsin vatani korusun (gerci vatani satar lar bule zihniyet)
mantık hatası olduqu kesin de bu iktidara çoban oy vermezse senin tabirinle üniversite mezunu olmayanlar oy vermezse çok afedersin kim oy verecek bu rejime?
Bu düşündüklerinde hatalı olan devlet. Çünkü insanlara eğitimi amaçlamıyorlar. Amaan kim bakar köye deyip gitmiyor öğretmenler. Bu sistem nasıl bir samalıktır yaa :/
üniversite okumayanlar toplaşıp küfür edicek sana :D
ve yazdıklarında haklısın
Eşeğe altın semer takmışlar eşek yine eşek. Burjuvalığa lüzum yok. Kimse kimseden üstün değil. Sen şimdi dersin köyleri yakalım rezidans yapalım. Bilgisiyle kibirlenmek cahilliğin ta kendisidir!
Ya yürü git okumussunda ne olmuş önce insan ol sen daha insan bile olamamissin ama oy kullanıyorsun
türkiyede her üniversite okuyan ögrencide beyin vardiya kusura bakma cogunda sadece ezber var baska ülkelere burayka karisdirma
Ankaralı İbocan'dan sana gelsin;
Dumanın mı bitti, harman mı kaldın? Yoksa dün geceden alkol mü aldın?