• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sadece üniversite mezunları oy verse olmaz mı? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Sadece üniversite mezunları oy verse olmaz mı?
Cevapla
Üniversite Soruları İş Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

83

Cevap

197

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • sShnky
    sShnky Takip Et
    Bilge Yaş: 41
    +1 yıl

    Sayın Hanfendi, Düşünen bir hayvan olarak size saldırmayı düşünmüyorum. düşündüğüm, ilk medeni insanın kan akıtmak yerine küfür eden insan oldugunu bildiğimden size medeni bir şekilde zihniyetinize sıçayım demek istiyorum sebebi sıçılası fikriyatımız, siz şimdi bokuda küçümsersiniz!

    0
    0 Yorumla
  • hyroo
    hyroo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ne yani üversite okumayanı insan yerine koymayacakmıyız
    Sen şimdi üniversite okumayanlar okuyanların köleside olsun dersin.
    Sen üniversite okumussun ama insana insan olduğu için değer vermen gerektiğini öğretememişler
    Ne demişler ;
    Eğitim cehaleti alır eşşeklik baki kalır.

    2
    0 Yorumla
  • deryadan
    deryadan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    herkes kendi alanında uzmandır yani senin küçümsedigin çoban yaptıgı meslekle ilgili olan her şeyi bilir ve çiftci için daha iyi çalışan partiye oy verir her şey egitim degildir ne demiş Fuzuli
    mey biter saki kalır her renk ölür haki kalır diploma insanın cehlini alsa da hamurunda varsa eger EŞEKLİK baki kalır

    3
    1 Yorumla
    • tekirindagi
      tekirindagi
      +1 yıl

      Tebrikler

      Yorumla
  • Stalinist
    Stalinist Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33 , eic 30%
    +1 yıl

    bence sağlıklı insanlar oy kullanmalı sadece. gerçi sağlıklı olanların hepsi hdp'de

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nickini çok beğendim

      Yorumla
    • Stalinist
      Stalinist
      +1 yıl

      allah razı olsun

      Yorumla
  • SENYOR7
    SENYOR7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 49
    +1 yıl

    Çok ama çok doğru.. Çok kişi bunu kişiselleştirebilir ama bunları ben yıllardır düşünüyorum. Güzel ifade etmişiniz.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkür ederim saolun :)

      Yorumla
    • SENYOR7
      SENYOR7
      +1 yıl

      İnsanlabu konuda çok kompleksliler ama gerçekte olması gereken bu değil. Böyle olmamalı. Türkiyede insanların çoğunluğunun eğitim seviyesinin düşük olduğunu düşünürsek şu anda bile eğitimli insanların çoğunluğunun istemediği şekilde yönetildiği aşikar. Dağdaki çoban, tuvalet kullanmasını bilmeyen bir sığır, insanlarla nası iletişim kurabileceğini bilmeyen bir cahille bile benim oyum aynı olacak ve onlar çoğunlukta oldukları için onların seçtiği insanlar yönetecekler öyle mi? Hiç adil değil...

      Yorumla
  • YaramDerin
    YaramDerin Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    şimdi ben köylüyüm evet okulda okumadım. diyelimki oyda kullanmadım. ama ithalatçıyım ve devlete aylık onbinlira vergi veriyorum. sen ne yaptın bu devlete? senin küçümsediğin bu köylüler sayesinde bu devlet ayakta. aklın üniversiteyle bir ilgisi yok. bence sen ruh hastasısın

    4
    0 Yorumla
  • fatihılgın
    fatihılgın Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,7b cevap paylaştı.

    Ulan sen siyasetten cok mu anliyosun? O dağdaki coban dedigin adamlar doktor avukat yetiştiriyor bu ülkeye. Onların elinde mi dağda coban olmak? Cogu maddi sıkıntıdan dolayı okuyamamis. Senide okutmasalardi doğuda bir yerde yaşasaydın hala bu dediğini savunur muydun? * salagi

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen erkek misin be. bir bayana küfür ediyorsun

      Yorumla
    • fatihılgın
      fatihılgın
      +1 yıl

      Dediklerime bi. cevap ver. Ondan sonra sana erkekligimi gösteririm merak etme.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Onlar ne filmlerin döndüğünü senden çok daha iyi biliyorlar merak etme sen. Dediğin üniversteliler * siyastiyle uğraşmayı bırakıp kendi dersleriyle ilgilenseler zaten bir şeyler olacak ama o derslerle ilgilenecek azim edecek bir yerlere gelecek g*t yok bu milletin gençliğinde bu kusura bakma. Eğer başından beri o istek olsay dı zaten 1956 ylı gazetelere böyle bir manşet düşmezdi '' Alman Otomobil Markası Wolksvagenin Yıllık Cirosu Ülkemizin Yıllık Kazancıyla Aynı '' ki o zamanlar dan 20 yıl öncesi 2. Dünya Savaşına yenik düşen ve gücünü kaybeden bir Almanya vardı. şu an ki durum ne henüz yerli bir otomobil markamız bile yok. Sebep? Siyaseti yalayıp yutmuş bir üniversite gençliği!

    0
    0 Yorumla
  • ybprm
    ybprm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ama bir de şöyle düşün, üniversite okuyup kara cahil olan pek çok insan var. Ben üniversite okuyorum, yüzlerce siyasi ve tarihi kitap okurum sırf neyin ne olduğunu bileyim diye. Sürekli gündemi takip ederim. Ama çoğu arkadaşım sıfır bu konuda. Sadece çevreden duyduklarıyla oy veriyor. Bence bu da önemli.

    1
    0 Yorumla
  • cooll-chocu9
    cooll-chocu9 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kıbrısı haritada gösteren siyasetten anlıyor yani buna çok güldüm aslında kimse siyasetten anlmıyor basının gösterdikleri kadar bilgi sayibiyiz daha dibimizdeki insanları tanıyamıyoruz onları nasl tanıcağız ülkeyi yöneten seçtiğimiz insanlar olduğunu kim ispatlayabilir seçim denilen şey tamamen saçmalık

    2
    0 Yorumla
  • -Selly-
    -Selly- Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 919 cevap paylaştı.

    Her ne kadar simdiki yönetimden memnun olmasamda, halkimin secimine saygi duymak mecburiyetindeyim.
    Sen okudun diye digerlerini küçümseme ya da ezme lüksüne sahip olamazsin. Bende üniversite okuyorum ama öyle proflar gördüm ki senin o köylü, cahil dedigin kisidem bin beter.
    Ve yine unutmadan eklemeliyim ki, köylü milletin efendisidir.

    0
    0 Yorumla
  • roma_N_tizma
    roma_N_tizma Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    dağdaki çobanın bokunu ye... hiç anadolu nun araba tekerliği bile değmeyen ücra yerlerinde yaşayan insanları gördünmü ben gördüm onlar sen ve senin gibilerden daha zeki, daha samimi, daha candan, daha mütevazi, insanlara daha hayırlı ve en önemlisi sen ve senin gibilerden daha vatan sever... sen önce insan ayrımı ve sosyal statü yapmamasını öğren belki geleceğe azıcık faydan dokunur.. gotunu hangi elinle yıkamayı bilmez gelmiş ayrımcılık yapıyo...

    3
    0 Yorumla
  • Error404notfound
    Error404notfound Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 372 cevap paylaştı.
    https://www.youtube.com/watch?v=S289EzPsX_E

    aha bunlarda üniversiteli bunlar da mı oy kullancak da seçilecek seçilen?

    8
    0 Yorumla
  • gizeems_
    gizeems_ Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Saçmadır, diğer vatandaşlara saygısızlık ve haksızlıktır..
    Şartlardan dolayı, üniversiteye gidememiş kişide vardır..
    Hem kim demiş üniversite mezunları doğru düşünür diye, bir devlet üniversitesine girmeyi hak edememiş ama sırf babası zengin diye, özel üniversiteye girip mezun olanlarda oy kullanabilecek mi diye sormadan edemediğim konudur bu o yüzden, okumak cehaleti alır eşşeklik baki kalır diyorum..

    2
    0 Yorumla
  • gaggo
    gaggo Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    o dağdaki çoban o hayvanları otlatmsa sen aç kalcan
    beğenmediğin çiftçi ekip biçmese aç kalacan.
    ozaman kitapları yersin herhalde. bende bir üniversite mezunuyum.
    bu ülkeyi üniversite mezunları kurmadı aksine ihanet ettiler.
    en büyük yolsuzlukları hep üniversite mezunları yapıyor.
    GAZİ KEMALİN dediği gibi köylü milletin efendisidir.

    1
    0 Yorumla
  • Gumarbaz
    Gumarbaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Düşündüklerin mantıklı ama bunu yazıya dökme biçimin tartışılır. Çok insan var ki ilkokul mezunuyken ülke problemlerini ve ticareti analiz yeteneği çok yüksek. Evet eğitimimizde çok fazla açık var evet şu anki haliyle demokrasi bize uygun bir yönetim şekli değil ama aslolan oyu veren değil oyu alandır. Kim gelirse gelsin bu erkin esiri olmamalı. Çok üniverste mezunu dangalak tanıyorum. Çözüm bu da değil malesef. =)

    0
    0 Yorumla
  • zamanyolcusuu
    zamanyolcusuu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Neden hep coban i koyluyu asagilarsiniz. Anlamiyorum. Bizde uni okuyoruz. Yeryuzune gelmis butun peygambrlerin ortak meslegidir Coban'lik.. Koyde ki insanin sucu nedir? Onlarda bu ulkenin kani cani bre patavatsz insan. Her insan cevresine gore sekil aliyor, suc mu bilgi seviyesi (senn patavtsz tabirinle cahilligi ) ? ? Senin mantigna gore simdi savas ciksa mudaafa olsa senin gbi bilgin kesimin savasip koylunun evinde oturmasi lazim. ne kusursuz mantik ama..

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Suç demedim ki. Herkesin zeka seviyesi bir olacak diye bir şeyde yok. Bir insanın daha az kültürlü veya cahil olması onu suçlu yapmaz. Benim mantığımdan savaş çıksa bilgili kesimi göndermek gibi bir mantık çıkmaz. İş el gücünü daha düşük seviyeli insanlar yapar. Savaşta bir nevi el iş gücüdür

      Yorumla
    • Kraca
      Kraca
      +1 yıl

      Kestirip atmak ne kadar kolay dimi yok zeka seviyesi düşük yok cahil yok kültürsüz empati kurmayı de ne biraz herkezin hayat şartları bir değil sanki insanlara eğitim seçeneği sunulmuşta istememiş akıllıyım zekiyim diye geçiniyosun ama beyin fukarasısın sizin gibilerden ötürü insanlığımdan utanıyorum.

      Yorumla
    • zamanyolcusuu
      zamanyolcusuu
      +1 yıl

      Hala dusuk seviyeli insanlar diyosun ama orda kastetdigim strateji bilgi teknik acidan daha iyi bir sonuc icin. . Yoksa egitim gordukten sonra herkes her ise atilabilir. Ama anadolu insanin genel kultur seviyesini asagilamak cok yanlis olur. (Kultur diyorum cunku en genis tabiryle anltmak icin. Gerci o kadar zekiydn :)). )

      Yorumla
  • Otabokasıkılanadam
    Otabokasıkılanadam Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Buna siz karar veremezsiniz? Okuyorsunuz diye herşeyi bildiğiniz anlamına gelmez. Bu ülke toprağı üzerinde yaşayan herkes bu hakka sahiptir ve oy kullanacaktır. Neyse ki dağdaki çoban oy kullanıyor da sizin gibilere kalmadık. Ayrıca siz kim oluyorsunuz da dağdaki çobana beyni az çalışan diyebiliyorsunuz? Saygısızlığın lüzumu yok! Haddinizi aşmayın! Keşke özelden sormasaydınız da bir güzel yerin dibine soksaydım sizi! Ne demiş atalarımız : "Okumak cahilliğini alır ama, eşeklik baki !"

    2
    0 Yorumla
  • zumbuk
    zumbuk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Sen bu mantıkla, o küçümsediğin dağdaki çobanın güttüğü koyun, o köylü kadının ayağındaki tezek bile olamazsın. Hal böyle olunca senin mantığına göre de onların oyu senin oyundan daha değerli olmuş oluyor. Acınacak haldesin ama sana acıyamıyorum bile.

    3
    0 Yorumla
  • Gzayntp
    Gzayntp Takip Et
    Xper 2 Yaş: 45
    +1 yıl

    Vergiyi de sadece Oy kullananlar ödesin? Aylarca emek verip yetiştirdiği buğday emek verip büyüttüğü tavuğu koyunu kuzusu olmazsa sallana sallana markete gidip gerçek değerinin üçte biri fiyatına alıp zıkkımlanamaz açlıktan ölürsün. Seninle aynı zihniyette olanlar bu ülkede yer ile gök yer değiştirse bile iktidar olamayacağı için sadece saçmalık olarak görüyorum. Korkacak bişey yok yani

    0
    0 Yorumla
  • alexa35
    alexa35 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    işte böyle senin gibi kendini bir halt sanan akıl, mantık, nizandan yoksun bin tane zihniyeti o hakir gördüğünüz saf ve temiz dağdaki bir tane çoban kardeşime değişmem. sizin gibi her daim insanları hakir görmeyi adet haline getirmiş küçük beyinli insanlar olduğu sürece vay bu memleketin haline vay!

    0
    0 Yorumla
  • Exodia
    Exodia Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    beyni az çalışan insanlardan aldığın parayla onları yöneteceksin ve onların görüşleri fikri olmadan yönetime geçeceksin. sonrada beynim çalıştığı için bunu yaptım diyeceksin. neyse fındık kadar amın dünya kadar malın olsun bu kafayla hayat sana güzel.

    1
    0 Yorumla
  • Ralway
    Ralway Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Böyle saçma bir soru olamaz.
    Nereden biliyorsun üniversite okuyanların hepsinin zeki olduğunu?
    Tıp okuyan biride demez mi bu sefer ben Türkiye'de ilk 1000'e girdim 200.000 e girememiş mallarla aynı oya mı eşitim?
    Adam parasıyla üniversite okumuşsa ne olacak?
    Bu soruların cevabını verebilecek misin?

    1
    1 Yorumla
    • Ralway
      Ralway
      +1 yıl

      Bu arada eğitim hakkında birşeyden bahsetmek istiyorum sanki üniversite okuyan kişiler çok zekiymiş gibi bahsetmişsin bende sınava hazırlanıyorum ve Türkiye'de sınavda geometri sorusu yapma oranı kişi başına 3 soru. O kadar düşük bir vaziyetteyken bunu söylüyorsun

      Yorumla
  • greeneyes
    greeneyes Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 47%
    +1 yıl

    okumak hıcbırseyın gostergesı degıldır.. hangı gostergenın skalasına bakıyorsun neyı nasıl olcuyorsun.. evet bende senın gıbı secım sonuclarından cok uzgun olanlardanım ama bu dogru bır yol degıl.. okumuş bır cok essek tanıyorum

    2
    0 Yorumla
  • YalnızSanatçı
    YalnızSanatçı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Katılıyorum fakat örnek yanlış. Nazilere oy veren kesim genelde okuyan gören eğitimli insanlardı.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      işçi kesiminin büyük desteği alındı ama

      Yorumla
    • YalnızSanatçı
      YalnızSanatçı
      +1 yıl

      Evet işçi kesiminin büyük desteği alındı ancak ilk dönem için böyle ardından 38 veya 39 sanırım ülke uygulanan politikalar ve siyasi başarılar nedeniyle neredeyse Hitler'e tapar hale geldi ki gerçekten ortada büyük başarılar mevcuttur. Şöyle bakarsak gerçekten realist olalım okumayan bilmeyen insanların çok olduğu bir ülkede gören ve okuyan insanların geleceği çalınıyor bu adalet mi?

      Yorumla
  • miyaaavvv
    miyaaavvv Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    Köydeki çoban üretim yaparak ekonomiyi kalkındırır üniversite mezunu ise tamamen tüketicidir bu nedenle üniversite mezunu arkadaşlar oy kullanmamalı mesela mağdenci arkadaşların çikardigi demirle yapilan otobüs durağını yakan üniversiteli arkadaşlara sokayim bende zevk alsinlar

    1
    0 Yorumla
  • gelzamansız
    gelzamansız Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Madem okumakla ülke yönetiminde söz sahibi olunması gerekiyor niye kriter lisans mezunu olmak soruşuyla katkıda bulunduğum saçmalıktır. ulan okumayan adam ülkede yaşamıyor mu? kaldı ki sen üniversite bitirdin diye adam mi oldun o zaman sadece proflar oy kullansın niye bunu demiyorsun? dur tahmin ediyim çünkü sen sadece üniversite mezunusun ve kendini bir halt oldum sanıyorsun. egoist bencil insanların düşüncesi. hayır arkadaşım senin oyunun koyun güden çobanın oyundan farkında yok.

    3
    0 Yorumla
  • Kemosabe
    Kemosabe Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Ya nasıl bir kafa içindesin anlamadım ki anasını satayım... Herkes oy kullanmasa cahilin ve fakirin hakkını kim düşünecek. Üstelik sen diyorsun ki ben oy vereyim onlar vermesin ama başa gelecek kişi hepimizi yönetsin.. Sen cidden çoğunluğun iyiliği için oy vereceğini düşünüyor musun? Herkesin köyde yaşayan çobanın hakkını gözeteceğine inanıyor musun? İnanıyorsan çek bir film hayalgücünden dolayı patlama yapar da azcık para kazan bitbryinli

    0
    0 Yorumla
  • bluewhitedream
    bluewhitedream Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Böyle bir şey olursa da Hacettepe ODTÜ tarzı iyi okullardan mezun olanlarla hitit veya Kırıkkale üniversitesinden mezun olanlar da bir olmasın o zaman ülke de ne kadar demokrasi olur ki? Cumhuriyet demek halkın kendi kendini yönetmesi demek ve bu konuda insanları sınıflara ayırmak cumhuriyete yakışmaz. Düşüncen yer yer doğru ama bu ülke her türlü insaniyla varolan bir ülke saygı duymak zorundayız.

    0
    0 Yorumla
  • whoop
    whoop Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kendini gizleyip ülke yönetimiyle ilgili şahane fikirlerini buraya yazman kadar mantıksızsın :) üniversite okuyorsun ama o beynini bir türlü özgür bırakamamışsın. Her şey beyinde biter diye boşa dememişler ama neyse artık :)

    3
    0 Yorumla
  • haydigelraks
    haydigelraks Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Pardon da köylüler cahil olmak zorunda mı? Nedir bu köylü düşmanlığı. Mustafa Kemal Atatürk'ün şu sözünü hatırlatmak isterim. 'Köylü milletin efendisidir' Ayrıca kentli ve şehirli olup da çok daha cahil olan insanlar var, ilkokul okumamış adamlar bile var. Yazdıklarını yazarken daha iyi düşün birdahaki sefere..

    1
    0 Yorumla
  • Hierapolis
    Hierapolis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Okumakla alim olunmaz demişler kardeşim bir yerde haklısın ama cahilliğin ölçüsü okumamışlık olmaz şu an ona bakarsan bdp nin basındakiler üniversite bitirmiş ingilizcesi süper olan ama düşünceleri pis olan bir insan umarım dediğimi anlamıssındır..

    0
    0 Yorumla
  • Angaralıvampirella
    Angaralıvampirella Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Bunu söyleyen sen de üniversite mezunu musun daha da'yı ayrı yazmayı öğrenememişsin. Anlayacakta? Da ayrı olacak çok bilmiş gizli.

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben çok iyi yazarım. Ama burada çokta gerek görmüyorum sayın TDK hanım

      Yorumla
    • Angaralıvampirella
      Angaralıvampirella
      +1 yıl

      Hala yanlış yazıyor ya :) üniversiteye gidiyorsun diye alim mi olduğunu sandın sen ya vah canım

      Yorumla
  • Ketçaplısütlaç
    Ketçaplısütlaç Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Dedemden örnek verecek olursam dedem üniversite mezunu değil. Fakat oy kullanmayı eğitim seviyesine göre sadece üniversite okuyan insanların yapmasından bahsediyorsun. Dedem 5 hükümet, 2 darbe, 1 Kurtuluş Savaşı görmüş, fakat haytalara yani size göre cahil veya koyun vs gibi yapıştırmalar yapılmasını asla doğru bulmuyorum. Sizin koyun güdmüşlüğünüz kadar onun çoban öpmüşlüğü var.

    0
    0 Yorumla
  • BlueRoses
    BlueRoses Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 38%
    +1 yıl

    Insan üniversiteyle bir halt olmaz. Ruhun kirliyse yapacak bir şey yok. Merak ediyorum sen hangi üniversitenin mezunusun?

    3
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bilkent'de okuyorum

      Yorumla
    • leonidas2014
      leonidas2014
      +1 yıl

      Bilkentte duyduguma gore cehaleti aliyolarmis, lakin esseklil baki kaliyormus

      Yorumla
    • BlueRoses
      BlueRoses
      +1 yıl

      Burslu, burssuz? Tabii üniversiteden ayrıldıklarında iki taraf da aynı eğitimi almış olacak ama geliş yeri de önemli bana göre. Neyse anlatmaya çalıştığım şey iyi eğitim ne yazık ki her zaman iyi bir insan olmayı sağlamıyor ya da iyi seçimler yapmayı, önemli olan sığ kalmamak.

      Yorumla
  • birbaşakburcu
    birbaşakburcu Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    keşke oy vermek için belli bir beyin çapı zorunluluğu olsa da senin gibiler oy veremese.

    6
    1 Yorumla
    • birbaşakburcu
      birbaşakburcu
      +1 yıl

      sen okudun da ne oldu nato kafa nato mermer

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sana tek adam örnek vereyim ne dersen de.. Fethullah gülen çobanlık da yapmış bir kişi ilkokul mezunu ama biyoloji bilgisi , harita, siyaset strateji. bilgisi senin benim kaç katım.. Ezberinde 5 ten fazla kitap var biri kur an.. 3 dil. biliyor ve su an koskaca bir camia ya hukmediyor devlet vs desteği olmaksizin..

    0
    0 Yorumla
  • sineemiss
    sineemiss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    İnsanda yok ise 'edep' neylesin medrese, mektep? Okusa alim olsa yine merkep, yine merkep! -Necip Fazıl Kısakürek

    İşte sende eksik olsan da tam olarak edep.

    6
    0 Yorumla
  • ilkerb
    ilkerb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bu ülkede sadece senin gibi aptallar yaşamıyor senin o dağdaki çoban dediklerin köylü diye dalga geçtiğin insanlar bu ülkenin kurtuluşunda kan döktüler can verdiler okumakla kendini adam sıfatına koyan akıllı zanneden insanlar satıyor bu vatanı elbette çobanla sen bir olamazsın gururunuz vicdanınız merhametiniz yok yazık sizin gibilre

    1
    0 Yorumla
  • ferhatDmR
    ferhatDmR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    senin o beğenmediğin köylünün kazandığı paralar senin kazancından daha helaldir.. biz biliyoruz cahil insanların kim olduklarını siz üniversite okuyan maymunlar asıl cahiller sizlersiniz sen üniversite okuyacağım ayağına soytarılikta sınır tanıma hangi şehire bakarsan bak nerde ahlaksız işler var hepsi sizin yüZünüzden oluyor... biz biliriz daha ülkenin başbakanını bilmeyen üniversiteleri de şimdi sen üniversite okusan ne okumasan ne

    0
    0 Yorumla
  • charest
    charest Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 35%
    +1 yıl

    neden seçmen gözüyle bakıyorsunuz ki. mecliste senin yalayıp yuttuğun mürekkebin yarısını yutan lise mezunu milletvekilleri var. Ve bu kişiler milyonlarca kişinin kaderiyle oynuyor. Böyle halka böyle seçmen

    0
    0 Yorumla
  • Sonmermi
    Sonmermi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    SAna Vatandaşlık VArilmiş mesela O da SAçma

    Ciddi söylüyom bak MAntık hatası var...

    Mesela Yükseklisans mezunu ya da Doktora değilsin Yaşamaya hakkın yoık bence...

    8
    0 Yorumla
  • öğrencibozuntusu
    öğrencibozuntusu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Dağdaki çoban bu ülkenin ekmeğini yemiyor tabi o yüzden oy vermesine de gerek yok demi? Ya bir yürü git. Altı üstü lisansta ki okuduysan 2kitap okudun diye aydın mı oldun başımıza. Ahlaksiz ukala!

    6
    0 Yorumla
  • olympia83
    olympia83 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Bu ülkedeki üniversitelilerin tek düşündükleri nasıl daha güzel görünürüm, ne yapsamda popiler olsam, şu kızı nasıl yataga atarım, bu oğlanla nasıl yatarım, en ucuz yoldan nasıl kafayı bulurum vs. vs. Bu insanlara secim yaptırmak nekadar doğru? Hayatı eğlence olarak gören, hayatı ve zorluklarını bilmeyen insanlara secim yaptırmak nekadar doğru?

    1
    0 Yorumla
  • Drejevic
    Drejevic Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Okuma yazma bilmeyen bir seçmen ile, profesörün tercihi bir olmaz. Her ikisine de seçme hakkı vermek adalettir fakat eşitlik değildir. Yani siyaset sisteminde aslında eşitlik sorunu var. Sence de öyle mi @spagetting?

    1
    1 Yorumla
    • spagetting
      spagetting
      +1 yıl

      öyle drejevic. ama bu sorunun çözüleceğini zannetmiyorum.

      Yorumla
  • Kartalice91
    Kartalice91 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 55%
    +1 yıl

    Cevap verecektim ama Imam-i Gazali'nin bir lafıyla vazgeçtim. Bu soruna cevap verecek arkadaşların da cevap vermemesini dilerim.

    cahillerle tartışmaya asla girmeyin, ben yenemedim! -Imam-ı Gazali

    1
    2 Yorumla
    • tekirindagi
      tekirindagi
      +1 yıl

      Guzeldi

      Yorumla
    • Kartalice91
      Kartalice91
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. Arkadaşımız üniversite yerine kuran ahlakını ögrenseydi bu şekilde insanları küçümsemezdi. Kendisini şeytan ile özdeşleştirirsem pek de hata etmiş sayılmam sanırım. Çünkü üstün olma çabası şeytan'dan gelir. Yazık

      Yorumla
  • eeeroxx
    eeeroxx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Anladik bilgiyi uniyi yalayip yutmussunda dağdaki cobani nie assagiliyosun köydeki ladini nie assagiluyosun ayip degilmi murekkebi yutmussun ama insanlikli yutamamissin mk essegi.. Belki şu an bu yorumum kaldirilir ama ben olsam soruyu komple kaldirirdim ;)

    1
    0 Yorumla
  • OnrMe
    OnrMe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Canım kardesım olay kım cok bılıyor kım az bılıyor meselesı degıl olay herkesın T. C vatandası oludugu ve bunun dogrultusunda istediğini seçme özgürlüğüdür. Senin için kötü olan bir şey onun için iyi olabilir at gözlüğü ile bakma hani dıyorsun ya mantık bunun neresinde diye kendi mantık çerçevelerınıde az genıslet empatı yapmayıda dene..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    her üniversite bitiren çok mu bilinçli sizce? ismi lazım değil bir takım partilere (ki memleketi belirsiz bir uçuruma sürüklemekte olan) sorgusuz sualsiz uşaklık edenler için ne diyeceksiniz? bu tamamen bencilliğin menfaatin ağır basması, halk dilinde kanı bozukluk

    0
    0 Yorumla
  • norajj
    norajj Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 978 cevap paylaştı.

    Diploma cehaleti alır, eşeklik baki kalır
    diye bir laf vardır bilir misin?
    Her okuyan düşünebiliyor demek olmadığı gibi her okumayan da cahil değildir.

    1
    0 Yorumla
  • sibelsibel1
    sibelsibel1 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Defolu mal ! ..
    evet bir çoban sana harita da kıbrısın yerini gosteremeye bilir , ama senin gibilere insanlığı gösterir, oy kullanamayacaksa askere de gitmesin vergi de odemesin..

    3
    0 Yorumla
  • Vasrem
    Vasrem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Senin için düşündüğüm.
    https://i.capsspot.com/s/25/3/728075.jpg

    4
    0 Yorumla
  • heilneil
    heilneil Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    demokrasi en az kötü yönetim biçimidir. dediğini bende diyorum hep. hep de tartışırım insanlarla

    1
    0 Yorumla
  • hknblkn
    hknblkn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    üniversite okuyan biri olarak sana karşıyım ki birçok malın iki kelimeyi bir araya getiremeyen insanların baba parasıyla okuduğunu düşünürsek birçok kardeşim var kültürlü olduğu halde hayattan vurgunu yemiş senin ki ne o öyle şur da bazı kararları TBMM verince ortalık karışıyor çözümüne hayran kızım kafan güzelmiş nereden aldım bakıyım :D

    0
    0 Yorumla
  • Sapientiaestpotentia
    Sapientiaestpotentia Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 37%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 310 cevap paylaştı.

    imkanı olmayıp da okuyamayanlar için bir suistimal doğar. Ama daha doğrusu oy kullanacakların sınava tabi tutularak siyasal bilinci olan insanların kullanması daha doğru olur.

    0
    0 Yorumla
  • faycindelaycin
    faycindelaycin Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Beyin gelişimi eğitimle olur. Ülkedeki her insanın oyu eşit olacaksa herkes istisnasız eğitilmelidir. Eğitimli insanların olduğu bir ülkede barınamayacağını bilen siyasi parti kendi kuyusunu kazmaz. Sonuç geldiğimiz nokta...

    0
    0 Yorumla
  • new-anka
    new-anka Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 876 cevap paylaştı.

    Kıbrıs'ın nerede olduğunu bilmeyen biri için
    Beyni daha az çalışıyor demeniz
    Siz de hem mantık hatası
    Hem de biraz Faşist eğilimler olduğunu gösteriyor
    sizin için üzüldüm

    0
    0 Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8b cevap paylaştı.

    ...
    https://i.hizliresim.com/LomBMZ.jpg

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    O kadar universite mezunu cahil arkadasim varki siyaseti yalayip yutmaktan bahsediosn ben kocaeli uni muhendislk fakultesini 3. sinifta biraktm bazi ekonomik nedenlerden dolayi lise mezunu sayiliyorum smdi benimde mi beynim calismiyor bende mi oy kullanmayim surekli kitap okudugm halde o kadar akli seyinde universite mezunuda var cok genellemeye kacmissin yorumnda

    0
    0 Yorumla
  • romantikhiyar
    romantikhiyar Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Başımıza gelenler üniversite mezunuda ne yapıyorlar?

    Bence yanlış yere odaklanıyorsun bugün seçimi üniversite mezunları yapsa bile seçilebilecek vasıfta bir şahsiyet yok.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (160)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sadece üniversite mezunları oy verse olmaz mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Lise mezunu olmayan seçimlerde oy kullanmasa nasıl olur? 9 cevap verildi
Dünki seçimde oy verenlere ilerde bir şey olur mu üniversite öğrencilerine? 10 cevap verildi
Milletvekili seçilme yeterliliği için neden Üniversite mezunu olma şartı getirilmiyor? 27 cevap verildi
Lise mezunu olanlar siyasi partiye üye olabilirler mi? 12 cevap verildi
Yks 2020'de mezuna kalanlara büyük haksızlık yapılmadı mı? 5 cevap verildi
Seçimden sonra üniversiteler hibrit mi olur yoksa yüz yüzeye geçilir mi? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨