Arkadaşım dediğim kişi sırlarımı ifşaladı?

Biz 3 yakın arkadaştık, whatsappta grubumuz vardı falan. Geçtiğimiz 3 4 ay öncesinde büyük bir sırrımı paylaştım. Ve ramazan bayramında yaptığım bir şakaya gereksiz yere alındı. O zaman aramız hafif soğumaya başladı. Bir hafta öncede okuldan sevmediğim bir kızla yakınlaştı. O kişiyi haz etmediğimi biliyordu. Buna rağmen gitti o kızla yakinlaştı. Normalde o kızı haz etmesemde bir kere hariç hiç kötü söz söylemedim arkasından. Bir kerede wp grubundan ya o kız şöyle gibisinden diyip random atmıştım. Yani yine ciddi bir şey söylememiştim. Gitmiş o mesajı göstermiş o sevmediğim kıza. Bugün sevmediğim kız başka bir grupta "sen benim hakkımda böyle bir şey demişsin hem arkamdan konuşup hem yüzüme nasıl baktın" yazdı. Şoka girdim. Her ne kadar aramız limoni de olsa o kişiye bunu göstermesi normal mi? Ardından açıklamamı yaptım ve o sevmediğim kızında olduğu gruptan çıktım. Özele geçip niye mesaji gösterdin gibisinden sitem ettim doğal olarak ve engelledim. Sonra o gruptaki başka biri beni tekrar gruba aldı. Ve cevap yazdı "arkadaşım" dediğim kişi. 3 4 ay önce güvendiğim için verdiğim sırrı yazdı. Gerçekten benim için çok özel olan birşeydi. Ne yapacağımı bilmiyorum. Arkadaşım dediğim kişiyi hayatımdan tamamen çıkardım ama neden böyle yaptığını anlamıyorum. Bir kişi ile aran bozuldu diye sır ifşa etmek ne demek. Bu doğru bir kişilik mi?
Arkadaşım dediğim kişi sırlarımı ifşaladı?
Cevapla