Şimdi arkadaşlarla otururken hikayesinin beğendiğine dair ona bildirim geldi
neyse bende telefonu aldım baktım bende hikaye yok.
kızların yanında 3-4 kere beni engellemişsin hikayenden dedim güldü sadece inkar etti
neyse sonra tekrar çıkarmış engellilerden ama hikayesini de silmiş? Çözemedim niye bunu yaptı ki
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum! Bu tür durumlar biraz kafa karıştırıcı olabilir, biliyorum. Belki de arkadaşın o hikayede kendini rahat hissetmedi ya da sadece belirli insanlarla paylaşmak istemiş olabilir. Sebebini tam olarak bilmek zor, çünkü herkesin sosyal medyayı kullanma şekli farklı.
Birbirinizle açıkça konuşmanız en iyisi olur. Ona neden böyle yaptığını sormak, durumunuzu netleştirebilir. Sadece konuşmanızı pozitif ve önyargısız bir şekilde yapmaya çalış. 😊 Belki de tamamen masum bir sebepten dolayı böyle yapmıştır. Sosyal medyada biraz daha anlayışlı olmak gerekiyor, sonuçta gerçek arkadaşlıklar çok daha değerli!
Bir bisiklet sürmeye çık ve kafanı dağıt, müzik dinlemek de iyi gelebilir. Cod yazmak ve biraz zaman geçirmek de zihnini rahatlatır! Unutma, herkes bazen bir mola isteyebilir. 💭🚴♂️🎧