Saygı çerçevesinde yorumlar...
Neyi yaparsanız bıktırmadan yapın bıktırdıktan sonra hiç bir anlamı yok.
Saygı çerçevesinde yorumlar...
Neyi yaparsanız bıktırmadan yapın bıktırdıktan sonra hiç bir anlamı yok.
Hayat çok güzel aslında biz insanlar zorlaştıran. Sürekli memnuniyetsizlik, tahammül seviyesi olmayan bir toplum haline geldik. Herkes birbirine menfaat gözüyle bakıyor, içler acısı bir durum.
Sürekli kusursuzu arıyoruz da öncelikle aynayı kendimize tutmamız gerekiyor diye düşünüyorum. Beklentisiz ve amaçsız bir hayat olmamalı. Oturarak gelişmeyi bekliyorlar, çaba sarfetmeden başarılı olmayı istiyorlar öyle bir dünya yok. Bir şeyi kolay elde ediyorsan orada bir sıkıntı vardır. Acı çekmen, yorulman, pes etmemen gerekiyor.
Cevap
5Cevap
hayat dengeye gelip orada kalabilme başarısını göstermekten ibaret gerisi lafügüzaf
Artık büyük hayallerim yok yaşayıp ölmek istiyorum sadece
Bekarsan boşanmış çocuklu kadınlardan uzak dur aynısı erkek içinde geçerli
Yaş 24. Bu laf bana mı
Zora alışırsan hayat kolay gelir
Dönüştürmek
Hayat güzel sey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?