Otobüs ya da minibüsteyken insanları izlemek, yüzlerine bakarak neler yaşadıklarını nasıl hayatları olduğunu düşünmek.. Kadınlar ve erkeklerin hayata bakış açıları farklı olmasına farklı; ama aslında kadın bakış açısı ve erkek bakış açısı diye bir şey var.
Peki, sizin hayata bakış açınız nedir? Nasıl bakıyoruz hayata?
Hayata bakış açınız nedir? Nasıl bakıyoruz hayata?
niye cinsiyete döküyorsunuz olayı, ben kesinlikle katılmıyorum her insan farklı ve özeldir benim bakış açım şu mesela ; ara sıra ortada çizgili t-shirtli amca gibi hayata umursamaz olabilirken bazı zamanlarda sağdan ikinci sigara içen amca gibi 'hayat bizi çok yordun' gibi gaflar yapabiliyorum asdf image.gzt.com/.../6f065c3bcixiz_nwiaaf8ox.jpg
"Otobüs ya da minibüsteyken insanları izlemek, yüzlerine bakarak neler yaşadıklarını nasıl hayatları olduğunu düşünmek" tam benlik bir durum, çevreyi incelerim özellikle insanları
En İyi Cevaplar