Selam ✨ Mutsuz olan ya da bir sorunu olan arkadaşınızı nasıl mutu ederdiniz nasıl destek olurdunuz. Ve arkadaşınızın ya da değer verdiğiniz birisinin mutsuz olması sizi de üzer miydi.

Selam ✨ Mutsuz olan ya da bir sorunu olan arkadaşınızı nasıl mutu ederdiniz nasıl destek olurdunuz. Ve arkadaşınızın ya da değer verdiğiniz birisinin mutsuz olması sizi de üzer miydi.

Mutsuz olan arkadaşıma yanında olarak destek olurum.. derdini dinlerim teselli ederim elimden ne gelirse onun için yaparım da. Arkadaşım üzülürse kesinlikle ben de üzülürüm tüm gününü etkiler bu benim uzun vadeli bir dertse de her günümde muhakkak aklıma gelir
Değer verdiğim birinin üzülmesi tabii ki mutsuz eder, ona yardımcı olmaya çalışırım, bildiğim bir konuysa yardım ederim.
Ama genelde mutlu etmeye çalıştığın insan sana antipati duymaya diğer insanlarla ilgilenmeye başlıyor. O yüzden onu mutlu etmeyi bana daha çok baglansin diye değil, kendi vicdanimin bir sadakasi olarak isterim.
Her ne yapmış olursa olsun yanında olurdum. Belki uyardığım her hangi bir şeyi yapmış olsa bile "ben sana demiştim" demek yerine sadece yanında olurdum. Dinlerim onu ve ona gerçekten değer verdiğimi hissettiririm.
Rica ederim abla :)
Yanında olurum sorunu neyse çözüm bulmaya çalışırım.
Teşekkür ederim.
Rica ederim ✨
Cevap
9Cevap
Değer verdiğim kişilerin üzgün olması tabii üzer beni. İlk önce sorunu neyse dinlerim , elimden geldiğince çözmeye çalışırım. Sonra onu mutlu etmeye çalisirim o ruh halinin dağılması için gülmesini sağlarım. Görüştüğümüz gün en azindan olumlu yönde değismesini sağlarim 😀
Arkadaşımq ilgi duyduğu konulara yönlendirerek ona moral verebilirim. Ortak ilgi alanlarına sahip olduğumuz aktiviteler planlamak veya onunla birlikte keyifli şeyler yapmak, moralini yükseltebilir.
Biri de dememiş belki mutsuzluğuyla baş başa kalmak istiyordur. Yalnızlığı ile mutlu olacaktır. Mutsuzluğu seviyordur. Melankolik takılan ve bununla içten içe mutlu olanlar biliyorum
Arkadaşımı pek umursamam ama Dostum ise mutlaka yanında yer alırım, sorunlarına çözüm üretmek adına elimden gelen her şeyi yerine getiririm
Ama düşmanlığıma da diyecek yok maalesef :)
Üzüldüğü şeye bağlı üzgün olup olmamam ölüm varsa üzülürüm ve ona destek olurum beynini ve vücudunu yorucak işleri onunla birlikte yaparım konuşmadan eğer konu sevgilisinden ayrildiği içinse önce ona sert bir şekilde kızarım sonra onu zorla iş yaptırırdım tabi yine onunla birlikte çalışırdım ama bu sefer karşı tarafa söverek iş yapardık birlikte sonrada yorulur bir gazoz açar güler ve yorgunluktan kendimizi yere atardık 😎
Onu neşelendirirdim kafasını dağıtırdım ya da sorunu halletmek için beraber kafa kafaya verirdik
Yanında olduğumu hissettiriyorum ve şakalar yaparım. Zaten mutsuz olması umrumdaysa muhtemelen yakın arkadaşımdır ve o da benimleyken her zaman güler.
Arkadaşıma mutsuz olduğu duruma göre yardımcı olurum. Bazen susup sadece yanında durabilirim ya da onu içini rahatlatmak için konuşadabilirim.
Yanımdaysa samimiyetimize göre sarılır öperdim, samimiyet yoksa yanında sessizce dururdum. Çünkü konuşmak boş ve fayda etmiyor.
Ben mutsuz olduğumda öyle bi talebim olmuyor.. herkesin mutsuzluluğu kendisine sorumludur..
Selam.. onun yanında olur konuşur sevdiği şeyleri yapip. Onu mutlu etmeye çalışırım
Neden mutsuz olduğunu anlamaya çalışır ona göre destek olurdum
Kim yüzünden mutsuzsa onu ortadan kaldırıp destek olurdum.
Hep yanında olurum gerekirse palyaço olur yine mutlu ederim arkadaşımı )
Bazen yanlız birakmak daha iyidir bazen sadece sarılmak bazense dinlemek bazen anlatmakla
Sorunu dinler sonra da farklı bir aktiviteye davet ederim kafası dağılsın biraz
Mutlu olacağı şeyleri yapardım
Onunla sevdiği şeyleri yaparım ve konuşuruz
Neden mutsuz olduğuna bağlı
Hep yanında olduğumu ve daha fazlasını söyleyerek.
Yanında olurum
Yanında olurum derdini dinlerim
Nasıl Chad olunacağını öğreterek 🗿
Bak bana benim yanımda senin derdin bir hiç
Konuşurum onunla
Yanında olurum.
arkadaşım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?