Bazen çok basit bir nedenden insanları ö*ldürmek istiyorum?

1 yıldır bu durumu yaşıyorum en basit örnekle garson biten çay bardağını aldı diye onu öldüresim geliyor neden aldı ben söylemedim ölmeyi hakediyor diye düşünüp bıçaklamak istiyorum 10 dkika kafamda onu öldürme planları yapıyorum trans haline geçiyorum kendime geldiğimde neden böyle olduğunu düşünüyorum adam işini yapıyor sonuçta hani diyorum kendi kendime kızıyorum sürekli bu döngüdeyim kurtulamıyorum psikolojik destek de alıyorum bir işe yaramadı deliriyor muyum diye düşünüyorum

Bazen çok basit bir nedenden insanları ö*ldürmek istiyorum?
Cevapla