İnsanlara kötülük yapmayı çok seviyorum var mı benim gibi gıcık?

Gıcıklık yapmayı çok seviyorum yalan yaramazlık yapmayı çok seviyorum hep eskiler yuzunden basıma hep kotu şeyler geldi bende kötü birisi oldum çok da mutluyum ama karşıma sinir bozucu iyiler de çıkıyor neyse hahahahahahhahahahaha kötülük :Ddd
Güncellemeler
+1 yıl
Evet millet hepiniz çok sıktınız sizden sıkıldım ve tiksindim hepinizden nefret ediyorum :))
İnsanlara kötülük yapmayı çok seviyorum var mı benim gibi gıcık?
Cevapla