İnsanlara kötülük yapmaktan zevk alıyorum?

Gün geçtikce değişiyorum. Eskiden böyle değildim. Artık merhametsiz ve acımasız bir insana dönüşüyorum. Daha önce benim gibi bir insana hiç rastlamadım. Neden böyle? Kötülükten zevk almaya başladım. Artık herşeyden de sıkılıyorum. Okulumdan, arkadaşlarımdan, şehrimden, ülkemden hatta hayatımdan. Ölmek güzeldir ama becerebilene. Kimse tarafından sevilmedim ve sevilmiyorum. Ama umrumda değil. Çevremde aptallar sürüsü var bu beni rahatsız ediyor. Tanıdığım her insan aptal gibi geliyor bana. Hep sinirliyim. Güldüğüm ya da sakin kaldığım pek görülmez. Ben neden böyleyim ki. Niye diğer insan sürüleri gibi olamıyorum.
İnsanlara kötülük yapmaktan zevk alıyorum?
Cevapla