Neden inanlar takım tutar gibi parti tutuyor?

Özellikle chpye laf atan akpliler öyle bir tapıyor ki çobanlarına kötü yanlarını bile görmüyor. Çok ezîkler ama bize gelip ağlayın diyorlar evet biz ağlıyoruz ama CHP kazanmadı diye değil ülkenin cehaletine ve ülkenin mahvolmasına ağlıyoruz ama sizlere laf anlatamıyoruz. Düzgünce siyaset konuşulmuyor. Sevmiyorum akpyi diyorum hemen ağla zırla kudur yazıp duruyorlar hiç biri yapıcı yorum yazamıyor ve bu insanlar oy kullanıyor. Emimim bunun altına da ağla yazıları gelir ama o yazıları okurken zihniyetinize acıyorum sadece. Bilinçli insanlar değilsiniz tek derdiniz Allah gibi gördüğünüz insanı Yüceltmek kendi cebinize bakmadan onun cebini doldurmak. O kadar kör ve bilinçsizsiniz ki ülkenin gerçekten ne kadar kötüye gittiğini görmüyorsunuz. Yazık sadece yazık hiçbir şey diyemiyorum. Umarım ülke en kısa zamanda düzelir ve umarım halk kendine gelir düzgün siyaset yapmayı öğrenir.
Neden inanlar takım tutar gibi parti tutuyor?
Cevapla