Okul hayatin boyunca psikolojik şiddet gordum onun yaninda bu psikolojik şiddeti annemdende gördüm. Daha sonra babami işinden ettiler 2 sene boyunca hep maddi sıkıntı çektim. 13-14 yaşinda kiz halimle kasiyerlik yaparken babam sokaklarda çorap satti. Daha sonra duzeldi işini tekrar kazandi ama o kadar uzulmuştuki hastaligina yenik duştu ve onu kaybettim. Daha sonra ise depremde evimi kaybettim. Şimdide kendimi. Anneme karşi asla anneymiş gibi davranmiyorum buyuk bir hatasi oldu ve ondan nefret ediyorum. Kisacasi kendimi kaybediyorum
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Siz evlenip gideceksiniz evde tek başına duvarlara mı baksın kadınlar öldüğünde adamlar o kadar bile beklemiyor sen daha çevreden bir şey duymamışsın zamanla anlarsın
Ben ne anlatiyom sen kadin diyon tek sorun o mu cidden
Geçmiş gitmiş sorunları çözemeyiz herhalde hem sen de yorumlarda hep annenden bahsetmişsin
Çunku en guncel sorun bu ayrica her şekil bu dünyada tekiz illa kendimize eş bulacaz diye bir şey yok ettafimda bir suru dul kadin var evlenmemis anneannem dahil ben annemin aciz erkege muhtac oldugunu duşunuyorum kusura bakmada
40-50 yaşindan sonra aşkı ne yapacaksın demişsin insan biraz yaşlanınca ruhu ölmüyor gezinebilecek durumdaysa gezmek de ister yanına arkadaş da isteyebilir sen annenin mutlu olmasını istemiyorsun otursun bir köşede ölmeyi beklesin diyorsun kadın zaten üzgündür bir de siz üzüyorsunuz
Hayatina birini alsinn ben çikarim herkes istedigini yapsin umrumda değil lakin benim olmayacagimi bilerekten yapsin
Sen de alma madem anneni yalnız bırakma haksızlık olmasın
Niye haksizlik oluyormuş o evlilik yapmadi mi daha once?
20 yasinda birine evlenme demek ne kadar mantikli kadinin yakinda torunu olcak sen evlensin diyorsun evlensin istiyorsa ama ben onaylamak zorundaymişim gibi baski ne zaten isteyen herkes istedigini yapiyor ben istemediklerimle hayatima devam etmek zorunda değilim olur biter
O evlilik yapmı ama annesinin evlilğine engel olma durumu olmamıştır hem baskı için demiyorum yaptığı büyüklere göre normal bir şey olduğunu izah etmeye çalışıyorum
İstedigini yapabilir ben buna hiç karişmadim zaten yaptida ama zamaninda sevgilim oldu diye hayatimi zehir etti ksuura bakmasin ama 17-18 yaşinda normal bir şey gelmiş 40 yaşina sevgili yapiyor hangimizinki daha normal hiç kusura bakmasin herkes yaptiklarinin ekmegini yer
Sana kısıtlama kendine gelince özgürlük olmaz tabi
Kusura bakma yordum seni belki yanliş duşunuyordum bilemem ama istemedigimi biliyorum sadece ustelik annemin sevgilisi kimdi biliyor musun yakin arkadaşimin babasi
Yok sorun değil adam kızının arkadaşının annesine o gözle bakması iyi olmamış siz arkadaşınla takılırken onlar arkanızdan iş çeviriyormuş gibi olmuş tavır almakla haklısın biraz burunları sürtsün
Valla annemin mutsuzluğu 1 km oteden belli oluyor ama elimde değil
Biliyormusun kötüde olsa bir ailen varmış en azından
Olmasaydı nasıl olurdun
Babam gittikten sonra aile kaldigini mi saniyorsun muhabbetimiz bile yok ayni evde
Olabilir bunlar anneyle konuşmayabilirsin kızlar babasını anneler ise ogullarını sever ailesiz ler benim gibi uzaktan izler
Ama biliyormusun zorlada olsa sürüyor
Benim erkek kardeşimde annemi o kadar sevmiyor niye biliyor musun bunu soylemekten nefret ediyorum kendimdende utaniyorum ama annem babam öldukten sonra 1 sene kadar yas tuttu amenna sevdi ama 1 buçuğuncu senesinde başkasini sevmeye başladi bile beni birak o gunden sonra kardeşimide kaybetti benim babam bi buçuk senede unutulacak bir adam değil
Tabi ki olmaz bende buna karşıyım sana şöyle diyim çogu kadında bu vardır benim anne denilecek kadın babamla evliyken ben altı aylık bebekken 3 ablamı ve beni ve babamı Terkedip başkasıyla kaçtı
Şaşırmam o yüzden
25 yaşındayım bir evlilik geçirdim 7 ay oldu eski eşim çoktan başkasını buldu
ALLAHTAN BENDE ÇOCUK YOK O OLSAYDI ZATEN ÖLMÜŞTÜM KISA SÜRDÜ 4 AY
Geçmiş olsun ama durum ayni değilki soyle duşun 23 senedir evliydiler babam bir kez kotu soz soylemedi bir kez elini bile kaldirmadi yok yani melek gibi bir insan bunu mu haketti
Evet aynı değil ama benzer
İbelkide boşlukta hissetti annen onun tarafında hiç düşündünmü
Yani babamin boşlugunu elalem mi dolduracak?
Elalem için çocuklarindanda mi olacaksin?
Orası öyle tabi sana bir soru sen yarın evlenip gidicen kardeşinde öyle annen ne yapıcak tek baişına
Bunlar senin açından zor konular ama ben yaşamış biri olarak diyorumki dogru bişi değil ancak şaşırılcak bir durumda değil
Evlenmeden once ne yapiyorsa şu hayati başkalariyla doldurmanin manasi nedir 40-50 yaşindan sonra aşkı ne yapacaksin zaten omrunden ne kaliyorki o iş senden geçti acida olsa yaşliligi kabullenmeli bende yaşlaniyorum herkes yaslanacak ölecek
Beni anladigini sanmiyorum çunku ben annemle babamin aşkina çok özenmiştim yaşadigim hayal kirikliginin tarifi yok
Peki bir soru 60 yaşındasın elden ayaktan düştün nolucak anneni savunmuyorum tarafsız yaklaşıyorum o saatten sonra çocuklarına mı yük olmak isterdin yoksa kendin başkasıyla evlenerekmi
Evlenincede başkasina yük olmuyor musun?
Bak sana anneni savunuyorum demiyorum empati kuruyorum
Evet oluyorsun ama çocukların rahat bir hayat sürüyor oluyor
Bak beni çok darliyorsun şu an sana psikolojik bozuk diyorum soruda beni darlamazsan sevinirim bu tavrimida kendine karşi yanliş anlama sevmiyorum darlanmayi
Zamaninda anne çocugu icin baktiysa evlatta bakar bakmiyorsa geriye kalan her insan gibi bir şekilde yaşar illa bir kariya bagli misin
Ben sana diyorumki ne olursa olsun şaşırma bu hayatta sen diyorsun darlama
Anlamam kıtmı
Anneye de güven olmaz babayada anlıyorum acın büyük ben bunu 25 yıldır ailesiz büyümekle edindiğim tecrübeler
Bazıları hiç bir şeye şaşırma
Yazmazsan sevinirim soruda sorunlu biri oldugumu yazdigim halde hala saçma sapan sorular sorup anlayisin kıtmi diyorsun bu saatte ne beni ger nede ben seni gereyim guzel guzel iyi geceler dileyelim
Kusura bakma her ne olursa olsun bu hayatta tek taraflı yaşana
Senin babana guvenmiyor oluşun babanin hatasi çunku ben hayatim boyunca babama guvendim tek bir hatada yapmadi benle hep arkadaş gibiydi bizle lunaparkta eğlendi pikniklerde top oynadi ama sonuc olarak oda geçti gitti
Çift taraflı düşün öyle karar ver
Duşundum zaten her şeyi kimsenin kimseye ihtiyaci yok benim annannemde eşi vefat etti annem bebekken 23 yaşindaydi o zaman şu an 60 larda ve tek yaşiyor ustelik evlenmedi evlilik konusu dahi geçmedi bir annesi kadar olamadi
Başın sağolsun bişi diyemem ne güzel bir baban var Allah mekanını cennet eylesin
Boyle bir baba gordum guveni tattim kusura bakma ama ölüsüne dahi ihanet edilemez
Tabi ki edilmez sakin ol ve beni takip et seni dinlcem bana kızsanda sövsende sana yardımcı olucam bu durumlardan çok geçtim bu durumu en az hasarla atlatmanı istiyorum bir manevi abi gibi yardımcı oşucam
Yoksa benim gibi kalp krizi geçirip hastanede uyanma
Kusura bakma ben ne derdimi başkasina çektiririm nede baskasinin derdini çekerim bunu kabalik algilama lutfen
İnşallah geciririm
Saçma sapan konuşma
Sen deliysen ben zor deliyim
Ben psikopatım gel detaylıca dinlcem çözüm bulucaz
Benden delisi oldugunu pek sanmiyorum depremler olurken kolonlari patlamiş merdivenleri ayrilmis son kattaki evime çiktim ustelik her saniye deprem olurken saatlerce içinde kaldim
Yoksa böyle kafayı yiceksin
Ben daha deliyim
O yüzden et dinlcem içine atarak çözrmicegin konular bunlar
Yardımcı olmama izin ver
Bir şey olmaz ölmekten korkmuyorum
Bak azımı açtırmaölmekten korkuyormuş sürüncekmisin öldürmez bu hayat seni
Gel şuraya adam akıllı konuşalım korkularının nefretin kinin üzerine giselin
Yemin ediyorum şu an yanımda olsan öyle bir çimdiklerdimki dünya kaç bucak görürdün 😂
Herkesin derdine koşuyorsun benimkine koşmasanda olur
Kiminkine koşmuşum ya sadece tavsiye verdim heo
İyi git öl o zaman ne diyim
Böyle devam edersen tırlatcaksın benim gibi
Tamam iyi geceler
Peki
Başına buyruk abi sözü dinleme sen
Ben annemin sozunu dinlemiyomki etrafta saygisiz insan diye aniliyorum zaten
Kime laf döküuorumki benim 17 20 li yaşlardaki halim isysnksr
Gel şuraya adam akıllı dertleşelim çözüm bulalım avi olarak destek çıkayım dedim
Yaptığın dik başkılıga bak
Kanka sen kendine cozum bulamiyorsun bana nasil bulacaksin
Git tımarhaneye yat ne diyim
Ayrica 22 yaşina giricem sene başinda
Tamam
Senin geçtiğin yerlerden geçtim ben
Benim eski eşimle sıkıntım yüzünden bu haldeyim
Ama sen bu kafayla bırak hayatı hep sürünmeye mahkuösun
Benim uzuldugum şey bir başkasi olamaz cunku bende narsistlikte var
Bana üzülöü dedim
Tamam mahkum olayim bu kimi ilgilendirir başkasini neden gerer
Bana acımı dedim
Sen bu kafayla devam et sonun hiç iyi değil
Ben senin için aile konusunda uzuldum eş konusunda değil
İnsan bu kadar egoist olmaz yardım elini çevirmez
Sonum iyi değil ama benim sonum değil mi kimi ilgilendirir ki
Ben 25 yıldır devam eden olay aile olayı
Egoistlik ile ne alakasi var ben sana derdimi anlaticam ee sonra ne olcak sonra ben senin aşk acini dinleyecegimki en sevmedigim acı türüdür
Benim gibi olmaman için çabalıyorum işte beni ikgilendirdi
Senin neyin vwrki benim gibi olma diyorsun neden
Hayır alakası yok benim hayatımdan tek kelime dıymıcaksın ailemle de ilgili
Neyim var öylemi tırlattım
...
Hayata küstüm insanlara düşman gibi davranıyorum
Ben buraya ne seni tavlamaya geldim nede dert ortağım olmana benim dururuma düşme diye uğraşıyordum
İnsanlar duşman zaten
Bak işte aferin böyle bir bugday bile yiyeceksin aferim alkışlıyorum
Ne halin varsa gör ne diyim başka
Böyle takıntılı saplantılı ol hep hayattta
İyi geceler
Kimseye bu kadar yalvardıgımı bilmem ne ben
Takintili saplantili olsam şu an çok daha kotu şeyler yapiyor olurdum
Bende suç
Belli belli öylesin k. B
Uzatmıyslım bogul dert havuzunda ne diyeyin
Daha fazla sinir olmak istemiyorum
Sabah belki yazarim uyucam şimdi
Uyu uyu bir insanı böyle sinir et uyu
Bir doktora görün
Bu muhteşem fikir nasil aklimiza gelmedi ki