Uzun yıllardır akrabalarımla görüşmüyorum, ne kadar uğraşsam da olmuyor. Neden olabilir?

Üniversite dönemim ve ondan sonra genel olarak akrabalarımla görülmemeye başladım nedeni ise benim farklı olmam giyim tarzım, hayat tarzım herkes bana eleştirel gözle bakmaya başlayınca ben de uzaklaşmaya başladım çünkü bana kötü bakmaları alacağım tepkilerden dolayı hiçbiri ile görüşmemeye başladım onların kafasında egoist onları beğenmiyorum ama asla ondan dolayı değil hiçbir şey şimdi ise tamamen uzağım yani aralarına girmeye çalışsamda bir sürü eleştirel söz bakış alacağımı biliyorum bu yüzden yeniden yaklaşmaya niyetim yok kimsenin düğününe gitmedim akrabalarımdan ne kadar istesem bile olmuyor benim durumumda olanlar var mı?

Uzun yıllardır akrabalarımla görüşmüyorum, ne kadar uğraşsam da olmuyor. Neden olabilir?
Cevapla