Ailemle 1 yıldır görüşmüyorum. Benim gibi olup ailesine kırgın olan var mı?

Ailemle 1 yıldır görüşmüyorum. Onlara karşı içimde kırgınlık var çok kırgınım. "Millet ne der" kavramına takılıp beni dışlayıp hör gördüler. 4 yıldır yurtdışında yaşıyorum 24 yaşındayım. Beni yanlarında barındırmadılar ve yurtdışına gelmeme sebep oldular. 4 yıldır onları görmedim 1 yıldır da hiç konuşmuyorum heryerden engelledim. Ulaşmaya çalıştılar fakat ulaşamadılar. Bana yaptıklarını çektirdiklerini düşündükçe öfkeleniyorum kırgınlığım geçmiyor. Sosyal medyadan ulaşmaya çalışıyorlar fakat onlara karşı içim soğudu. Benimle aynı durumda olanlar var mı aranızda? Nasıl baş ettiniz?
Ailemle 1 yıldır görüşmüyorum. Benim gibi olup ailesine kırgın olan var mı?
Cevapla