Depresyon nasıl atlatılır? Hiç geçirdiniz mi?

Depresyon geçirdiğimi düşünüyorum. Hep evdeyim. Annemle babam çalışıyor. Kardeşim hep arkadaşlarıyla buluşuyor en pahalı kafelerde. Bana hiç sormuyor gelmek ister misin diye. Benim burada hiç arkadaşım yok. Zaten kardeşimin de beni sevdiğini düşünmüyorum 😔😔
Depresyon nasıl atlatılır? Hiç geçirdiniz mi?
Cevapla