Doğru yol ne? Ne yapmam lazım? Çok bunaldım?

19 yaşındayım yasadigimiz şehirden baya uzak bı yerde üniversite kazandım. Ailem benimle gelmek istedi ve ev tuttuk oradan. Sonra dersler online oldu yasadigimiz yere geldik. Geldikten sonra dayım bana etmegi laf kalmadı. Neymiş üniversite okuycak bı bölüm okuyomusum. Benden hiç bişey olmazmış. Boşuna aileme para harcatiyomusum. Ağzımı açıp tek kelime etmedim. Üniversiteye gittiğim zaman ücretsiz dövüş kursuna gidiyodum. Ailem gitmemem için soylemedikleri laf kalmadı. Evde oturdum niye otuyosun dediler. Gittim çalıştım biz seni okuyomaya getirdik ne çalışması dediler. Ben ne yapacağımı şasirdim artık. Doğru yol ne? Ne yapmam lazım. Yardım edin lütfen?
Doğru yol ne? Ne yapmam lazım? Çok bunaldım?
Cevapla