23 yıl önce 1 maaşla 4 çocuklu evi çok rahat geçindiren babam şimdi değil geçinmek mutfak masrafına yetişemiyoruz neden?

Evet 23 yıl önce o dönemde lüks sitede oturuyorduk 4 çocuklu aile olarak. Sadece babamın maaşı vardı onunla evin kirasını veriyordu arabamız yoktu ama o maaş herşeyimize yediyodu tatillere gidiyoduk en lüks yerlere. Şimdi değil geçinmek 1 memur maaşı sadece kira ve mutfak masrafına ancak yetişmiyor bile 4 maaş gerekiyor eve. Ve bu millet hala her şey çok iyi diyor bu arada biz eski AKP li bir aileyiz babam Akp diye ölürdü. And olsun trol soru değil gerçekler

23 yıl önce 1 maaşla 4 çocuklu evi çok rahat geçindiren babam şimdi değil geçinmek mutfak masrafına yetişemiyoruz neden?
Cevapla