Ablam kendisini çocuklarının önünde döven kocasına bir şans daha verecekmiş sakın bir daha buraya gelme dedim haksız mıyım 🎃🎃?

Ablam 6 evli biri beş biri 4 yaşında iki kızı var evliliği bildim bileli sorumluydu babam biz doğmadan yıllar önce vefat etmiş bir annem var ablam diş hekimi bu arada bizim onaylamadığımız hiç kimsenin onaylamadığı bir adamdı evlendi saygı duyduk mecburen eniştem zaten her zaman ona bağırıp çağırıp ufak tefek tokatlar atıyordu ama geçen ay büyük bir kavga etmişler ablamı ciddi manada şiddet uygulamış O da buraya geldi annemle ben onun yüzünden bir dünya stres yaşıyoruz geçen gün de tutturmuş çocukların babasız büyümesin Bu yüzden son bir şans daha vereceğim kıyameti kopardım Ben şahsen böyle onursuz bir annem olsun istemezdim dedim ki istemem çocuklarına en büyük düşmanlığı sen yapıyorsun dedim sakın bir daha bu kapıya gelme dedim senin yüzünden stres yaşamak zorunda değiliz dedim hatta eniştemi almaya geldi özür falan diliyor bir daha olmayacak diye boş yapma dedim Sen de biliyorsun 3 gün sonra aynı olacaksın yapıştır dedim hiç acıma nasılsa artık onu bir kapısı yok dedim rahat rahat döv hiç gocunma dedim haksız mıyım Bu arada annem memlekette sağlık sorunları dolayısıyla gidip gelemiyor Ben de diş hekimiyim benimle gelip düzenimi bozuyor ama bir daha gelemez taşınacağım evimi de söylemeyeceğim haksız mıyım siz böyle onursuz bir anne ister miydiniz

Güncellemeler
+1 yıl
Ben doğmadan önce vefat etmiş babam ablam 4 yaşındaymış
Ablam kendisini çocuklarının önünde döven kocasına bir şans daha verecekmiş sakın bir daha buraya gelme dedim haksız mıyım 🎃🎃?
Cevapla