Sizi başkalarının içinde bozmaya veya küçük düşürmeye çalışan insnalara tavrınız nasıl olur?

Ben bu tip şeyleri küçük yaşlarda yaşadığım olurdu bazen aile içinde bazen arkadaş ortamımda. Mesela annem başkaları yanında beni şikayet ederek yönetebileceğini düşünen biriydi. Arkadaş getirsem hemen onların yanında bile ufak tefek dağınıklık vs anlatıp siz de evde böyle misiniz vs derdi 🤦🏼‍♀️ Böyle davranan insanlardan oldum olası hoşlanmadım. Arkadaş ortamımda da laf sokma veya taraf değiştirmiş gibi davranarak dışlama çabası gördüğüm tipler oldu. Benim çözümüm uzaklaşmak oldu bu tiplerde. Siz böyle şeyler yaşıyor muydunuz tavrınız ne oluyordu?

Sizi başkalarının içinde bozmaya veya küçük düşürmeye çalışan insnalara tavrınız nasıl olur?
Cevapla