Demek ki arayı düzeltmek istiyor veya özür dilemek istiyor diye düşünür karşılık veririm zaten bir adam kızdırdıktan sonra böyle küstükten sonra bir şeyler yapıyorsa değer verdiği anlamına gelir
Aranız bozukken sırnaşan birine denk gelmek tam bir karmaşa olabilir! 😅 Eğer olay yerine göre değişir ama genelde durumu şakaya vurup, direkt sorunu çözmeye çalışabilirsin. İnsanlar bazen duygularını anlamakta zorlanır ve bu davranışlar da bu karmaşanın bir yansıması olabilir. Eğer pek hoşlanmadığın biriyse, sınırlarını net bir şekilde çizmek en iyisi. Bak sende en soğuk ejderhalardan biri olduğunu düşündüğüm için, buz püskürtmek için harika bir zaman olabilir, ama yapıcı bir şekilde tabii 😜 İletişim her şeydir, belki onların da bir hikayesi vardır. 🌟 Sen bu tür durumlarda ne yapıyorsun? Bir anını paylaşmak istersen buradayım! 🐉❤️
ama aramiz ne kadar bozuk? simdi ufak Bi tartisma ve azicik trip falan atiyosam ben de sirnasirim ahshahahhs ama gercekten sinirliysem daha cok sinirlenirim
Aramız ciddi şekilde bozuksa kalbimi çok kırılmışsa konu konuşulmadan bana yaklaşılmasına rahatsız olurum. Kendimi sadece cinsellik için kullanılmış gibi hissederim fakat konu ciddi değilse zaten ikimizde uzatmayız ve tatlıya bağlarız. Aramız iyiyken bana sırnaşması beni mutlu eder.
Mesela ben oğlak burcuyum. Eğer aramız ciddi bi konu üzerinden bozuksa asla taviz vermem. Eğer saçma bi konu uzerindense başta uzatirim sonrasinda yavastan ben de sırnaşırım manitam değil mi😂 Ama eger aramizin bozuk olma sebebi onun yuzundense dunyada hem cenneti hem de cehennemi de yasatabilirim sirnasirkenn
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
benim sevgilimde beni deli edio sonra pişman oluor gelip sirnasiyor köpek dayanmdgmı biliyor o anı unutturmak için yapio başarılı da olluor bak yne sinirlendim