Çevremde bir çok okuldan veya normal arkadaşlar kadın elbiselerine makyaj gibi şeylere çok sempati duyuyorlar
Bu yüzden çoğu arkadaşa yol verdim
Bu neden böyle oluyor?
Bu yüzden çoğu arkadaşa yol verdim
Bu neden böyle oluyor?
Yazacağım her şey benim düşüncemdir.
LGBT+ insanlara saygım çok yüksektir. Benim nezdimde travesti kelimesini ben sevmiyorum. Crossdresser demek daha iyi olur. Kadın gibi giyinip kadın gibi davranan ve içinde de kadın ruhu taşıyan insanlara crossdresser denir. Ortaokul zamanlarında gay olduğunu bildiğim arkadaşımı geçen gün bursanın işlek bir kafesinde cinsiyet değiştirmiş olarak canlı gördüm. Tabi daha öncesinde instagramda profiline girmişliğim var, o zamanlarda sadece travesti yani benim dememle cd olarak görmüştüm. Daha sonrasında konuştuğumda cinsiyet değişikliliğine gittiğini söyledi.
Travestilere nasıl bir tepki verirsiniz sorusuna gelelim..
Bence cinselliğin nakite dönüştürüldüğü her ortam kötüdür. Travesti algısı da burada ortaya çıkıyor. Ben Bursa'da yaşıyorum ve hepimizin bildiği, akılda kalmış bir şey vardır. Bursanın travestileri.. Cinsel tercihleri veya yönelimleri paraya çeviren herkese karşıyım. Aksi taktirde bir travestinin bana ve çevreme hiçbir zararı yoktur. Çünkü içlerini bilmiyoruz dışlarını görerek hareket ediyoruz. Bu algıdan çıkmalıyız diye düşünüyorum.
Cevap
1Cevap
Herkes gibi bende sevemedim dönmeleri
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?