Otobüste bir erkek bana yer verdi, sırf kız olduğum için mi?

Yaşlı değilim , sakat değilim , hamile değilim ve güçsüz ve yorgun da gözükmüyorum. Neden yer yerdi mana veremedim , sırf kızım diye mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bana ilk kez oldu bu :)
Güncellemeler
+1 yıl
Mağaradan çıkmışım vay anasını
Otobüste bir erkek bana yer verdi, sırf kız olduğum için mi?
Cevapla