Otobüste yer vermediğim için hata bende mi?

Bunu hiçbir kötü niyet beslemeden ve yanlış anlaşılmadan sormak isterim. Akşamları oldukça yorgun oluyorum ve elimde görece ağır bir çanta ile eve dönüyorum. Durak çok dolu olduğu için ve gelen otobüsler de dolu olduğu için ya sıranın başlarına gelene kadar yaklaşık 5- 6 otobüse binmeden durakta bekliyorum ya da yaklaşık 3-4 durak önceden binmek için oraya bir süre yürüyorum. Ve bu da beni oldukça yoruyor. Bu şekilde zar zor otobüse binip büyük olasılıkla da oturabiliyorum bunları yaparsam. Lakin yaşlılar oluyor ve ya dik dik bakıyorlar ya da direkt oturmak için soruyorlar. Cidden bu kadar şey yapıp, yorgunluk ve taşıdığım eşyalar da olunca onlara yer vermek içimden geçmiyor. Rahatsız oluyorum. Engeli olan bir vatandaşımıza ya da hamile bir hanımefendiye direkt yerimi veririm lakin yaşlı teyze veya dedelerimize (çok yaşlı değil ise) yer vermekten çekiniyorum anlattığım sebeplerden ötürü. Sizce yanlış mı yapıyorum? Bu durum beni kötü biri mi yapar?

Otobüste yer vermediğim için hata bende mi?
Cevapla