Bu durumdan çok daraldım, dayanamıyorum, ne yapmam gerek😞?

Yaşım 20 , ama ne yakınımda dostum, ne arkadaş çevrem nede biyere gidebilcek param var. Üniversiteye hazırlanıyorum ama çok iyi hazırlandığımı düşünmüyorum. Çok yoruldum psikolojim çok bozuk. Eski sevgilimle alakalı biseyler duydum, iPhone 12 pro Max almış, hergun lux mekanlarda geziyormuş, çoğu arkadaşlarım da aynı şekil. Benim iPhone alabilecek gücüm bile yok, ailemin hiç yok. Babam emekli ama maaşı 7 buçuk. Hangi birimize yetirsin yani. Çok Zor. İsterdim bende her yerde gezip tozmayi ama yok. Max aktivitem ( bir hafta içinde mesela sadece hafta sonu dershneye gitmek diğer günler ful evdeyim ayda bir kuzenlerimin yanına giderim okadar. eski zamanları özlüyorum, eski sevgilimle olduğum zamanlar ikimizde de para olmazdı hep parkta buluşurduk. Hepsi geride kaldı. Şu bile gözlerim doldu. Ben bunları hak etmedim🥺 beni anlayan umarım vardır😞

Bu durumdan çok daraldım, dayanamıyorum, ne yapmam gerek😞?
Cevapla