Aile & Toplum Evinize geldiğinde "yine mi geldin sen" dediğiniz bir akrabanız var mı? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Ben dayım gelince diyorum. Sallamasyon askerlik anıları hiç bitmiyor. Beni de salmıyor. Evinize geldiğinde "yine mi geldin sen" dediğiniz bir akrabanız var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
khaixx Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Akrabalarımın birçoğuna öyle diyorum 🙄 akraba ilişkileri iyi olanlara imreniyorum. Bizimkiler aman düşman başına 😄 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ben de çoğunu sevmem. Hatta sevsem bile eldivenle severim öyle bir sevgi... Yorumla
Bbenkeyfimvekahyası Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Cıks, akbabalarla aynı şehirde olmamanın avantajı. Ayda yılda bir gidiliyor onda da ben evde kalıp eve kız atıyorum 😌 0 23 Yorumla Soran +1 yıl Ulan benim dayım benim komşum oluyor Yorumla Bbenkeyfimvekahyası +1 yıl Aile apartmanı laneti, çok korkunçlu. Kaçırayim mi seni? Yorumla Soran +1 yıl Gene bulur sana da musallat olur. Bunun askerlik anısı = aşk acısı çeken kanka Yorumla Bbenkeyfimvekahyası +1 yıl Ben ask acısı cekenle dalga geçmeye bayilirim, hiç problem yok onu da çekeriz Yorumla Soran +1 yıl O zaman dayımı kaçır ben de kurtulurum. Olmaz mı he olmaz mı 👀 Yorumla Bbenkeyfimvekahyası +1 yıl Aman sen evde kal tursunu kursunlar Yorumla Soran +1 yıl Ben gidecem ben gidene kadar sen Besle olmaz mı hrr Yorumla Bbenkeyfimvekahyası +1 yıl Nereye gidiyon mırrr Yorumla Soran +1 yıl Becerebilirsem ceponya Yorumla Bbenkeyfimvekahyası +1 yıl Ben kedin olayım mı aşılarım tam Yorumla Soran +1 yıl Ben önden gidim bi bakim ne var ne yok sonra tehlikeli değilse seni anam olarak gene götürürüm Yorumla Bbenkeyfimvekahyası +1 yıl Anan olarak mıYürümüyorum korkmana gerek yok herkese büyleyim 😒 Yorumla Soran +1 yıl sen yürüyebilirsin çiçeğim sen bi kere japonsun akıllı kızsın. Yorumla Bbenkeyfimvekahyası +1 yıl Acılara yürüyor korkmuyoruuum Yorumla Soran +1 yıl Ben sinyal verince bavulunu pabucunu falan hazırla tamam mı Yorumla Bbenkeyfimvekahyası +1 yıl Hayat ne garip az önce ben kacirmaya niyetlenmistim oysa Yorumla Soran +1 yıl Benim bakımım zor ben seni düşündüm sadece öğünüm 5 öğün nası beslicen Yorumla Bbenkeyfimvekahyası +1 yıl Elin ayagin yok mu kocaman adamsın hem benim tırnağım uzun sen yap da yiyek 😋 Yorumla Soran +1 yıl Tırnak makası da getiririm senin ki de dert olsun. Yontarız. Ben tatlı ürünlere sen yemeklere bakarsın. Eşitiz diye böğürüyonuz Yorumla Bbenkeyfimvekahyası +1 yıl Kesemem 🥺Eldiven falan ver insafsız herifProfiterol yapabiliyorsan anlaştık 🤤 Yorumla Soran +1 yıl Ben tatlı üzerine birçok şeyi yaparım öyle bir kölelik zamanım oldu. Sen kesmicen ben kesecem 🌝 Yorumla Bbenkeyfimvekahyası +1 yıl Bak buldum takma tırnak alalım yemek yaparken çıkarırım 💅🏼🤌🏼Uuu tamam ne zaman evleniyoruz ay pardon anan oluyorum Yorumla Soran +1 yıl Kaçır beni bas nikahı sonra gidelim bu diyardan koniçivaların memleketine Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı. Var nursuz bı gelmese ölür saten 0 1 Yorumla Soran +1 yıl 😆😆😆 Yorumla
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Hayır yok gelen gideni severim 0 0 Yorumla
electraheartt Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl hepsi 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Kapıyı aç geliyom Yorumla electraheartt +1 yıl 3 kere kilitledim kapıyı Yorumla Soran +1 yıl Önüne de dolap falan koy utanmazsan Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yengem🤦🏻♀️ 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Yengene dicem seni Yorumla primadonna_girl +1 yıl Ondan haz etmediğimi biliyor zaten. Kendisi de beni sevmez. Yorumla Soran +1 yıl O zaman ben aradan çekileyim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Akrabalarımın birçoğuna öyle diyorum 🙄 akraba ilişkileri iyi olanlara imreniyorum. Bizimkiler aman düşman başına 😄
Ben de çoğunu sevmem. Hatta sevsem bile eldivenle severim öyle bir sevgi...
Cıks, akbabalarla aynı şehirde olmamanın avantajı. Ayda yılda bir gidiliyor onda da ben evde kalıp eve kız atıyorum 😌
Ulan benim dayım benim komşum oluyor
Aile apartmanı laneti, çok korkunçlu. Kaçırayim mi seni?
Gene bulur sana da musallat olur. Bunun askerlik anısı = aşk acısı çeken kanka
Ben ask acısı cekenle dalga geçmeye bayilirim, hiç problem yok onu da çekeriz
O zaman dayımı kaçır ben de kurtulurum. Olmaz mı he olmaz mı 👀
Aman sen evde kal tursunu kursunlar
Ben gidecem ben gidene kadar sen Besle olmaz mı hrr
Nereye gidiyon mırrr
Becerebilirsem ceponya
Ben kedin olayım mı aşılarım tam
Ben önden gidim bi bakim ne var ne yok sonra tehlikeli değilse seni anam olarak gene götürürüm
Anan olarak mı
Yürümüyorum korkmana gerek yok herkese büyleyim 😒
sen yürüyebilirsin çiçeğim sen bi kere japonsun akıllı kızsın.
Acılara yürüyor korkmuyoruuum
Ben sinyal verince bavulunu pabucunu falan hazırla tamam mı
Hayat ne garip az önce ben kacirmaya niyetlenmistim oysa
Benim bakımım zor ben seni düşündüm sadece öğünüm 5 öğün nası beslicen
Elin ayagin yok mu kocaman adamsın hem benim tırnağım uzun sen yap da yiyek 😋
Tırnak makası da getiririm senin ki de dert olsun. Yontarız. Ben tatlı ürünlere sen yemeklere bakarsın. Eşitiz diye böğürüyonuz
Kesemem 🥺
Eldiven falan ver insafsız herif
Profiterol yapabiliyorsan anlaştık 🤤
Ben tatlı üzerine birçok şeyi yaparım öyle bir kölelik zamanım oldu. Sen kesmicen ben kesecem 🌝
Bak buldum takma tırnak alalım yemek yaparken çıkarırım 💅🏼🤌🏼
Uuu tamam ne zaman evleniyoruz ay pardon anan oluyorum
Kaçır beni bas nikahı sonra gidelim bu diyardan koniçivaların memleketine
Var nursuz bı gelmese ölür saten
😆😆😆
Yaşlı akrabaları sevmiyorum.
Hayır yok gelen gideni severim
hepsi
Kapıyı aç geliyom
3 kere kilitledim kapıyı
Önüne de dolap falan koy utanmazsan
Yengem🤦🏻♀️
Yengene dicem seni
Ondan haz etmediğimi biliyor zaten. Kendisi de beni sevmez.
O zaman ben aradan çekileyim