Eve gelen akrabaya hoş geldin demek zorundamiyim ?

Sizin böyle bi ananız var mı başınızda amcan geldi yataktan kalkıp gelipte bi hoş geldin niye demedin diye başımın etini yiyor yahu sevmiyorum mecburmuyum diyorum konuyu alıyor ordan oraya vuruyor kolumuda sıktırdı aslında daha önce bende onunkini sıktırdım bazen kavga ederken birbirimizi kaybediyoruz ben anlamıyorum bu kadına noluyor bana karşı çok sinirli bende ikisine karşı hep sinirliyim hep git diyor evden bana istemiyorum senin gibi evlat diyor anlamadım nedir bu o*ospu diyor bi onlara utanıyorum sizden su halinize bakın insan az kendine bakar dedim diye anasına babasına böyle yapan insanı istemiyorum ben durmadan bizi asagiliyor diyor senin benim paramı yiyip burada böyle davranmaya hakkın yok bul birini git diyor onun bana o*rospu deme hakkı var mı ben bunların parasını yiyosam çocukları değilmiyim insan çocuğundan para kıskanırmı bende 5 kurus onlara vermicem bu laflara karşı çalıştığım zaman
Eve gelen akrabaya hoş geldin demek zorundamiyim ?
Cevapla