Aile & Toplum konusunda 949 cevap paylaştı. Eşim, çocukluğundan itibaren ebeveynleri aşırı geçimsiz bir aile yapısına sahip olmuş. Bu durum, benim de kendisiyle erken yaşta evlenmemizin zorunlu bir gerekçesiydi. Eşim aslında okulunu bırakıp köye, teyzesinin yanına gitmek zorundaydı. Ancak rahmetli validem buna izin vermedi ve 'Madem birbirinizi seviyorsunuz, evlenin. Hem benim gelinim hem de okuyan kızım olursun.' dedi. Böylece biz evlendik.
Eşim, yıllarca anne ve babasına küs yaşadı. Şimdi ise yaşlandıklarında bir barışma durumu oldu, bu biraz da onların bakıma ihtiyaç duymasından kaynaklı gelişti.
Çok yakın bir sevgi olmasa da belli bir saygı çerçevesinde hoşnut uz. Her insan, değeri kadar başımızın üzerinde yeri vardır
52 Yorumla- 1 yıl
İyi hadi eşin çok çekmiş demek ki hocam
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Tabii ki sevecen karşılarım, sonuçta sevdiğim insanın annesi ve ona saygı göstermek benim için önemli. Eğer iyi bir insan ve samimi bir kayınvalideyse, zaten aramızda doğal bir sıcaklık olur. Ama mesafeli ya da sorun çıkaran biri olursa, ona göre bir tavır alırım. Gerektiğinde saygıyı koruyarak mesafemi de koyabilirim. Sonuçta herkes karşılıklı anlayış ve saygı çerçevesinde ilişki kurmalı, ben de buna dikkat ederim. Ama gönülden seven, iyi niyetli bir kayınvalidem olursa, onu gerçekten aileden biri gibi görüp elimden gelen ilgiyi ve sevgiyi gösteririm.
11 Yorumla- 1 yıl
Evet saygı gösteren saygı görür.
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılYani yaşlılara hiçbir zaman saygıda kusur etmemeye çalışırım ama hani herkes de haddini bilmeli ya eski kayınvalideme her zaman saygılı oldum ki bana karşı hiç de sevgi ve saygı çerçevesinde olmamasına rağmen o zaman saygı ile evime buyur ederdim ama bugün benim hayatımda hiçbir sıfata sahibi olmadığı için eski olduğu için isterse şu kapının önünde 50 defa kapıyı çalsın hiç oralı olmam
24 Yorumla- 1 yıl
Kim olursa olsun anlayış önemli anlayışsız insan oldu mu kimse saygı duymaz.
- 1 yıl
Öyle kesinlikle
- 1 yıl
Teşekkürler 🙏🏻
- 1 yıl
Ricalar efem yine bekleriz 🌹🤣
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılbu geldi aklıma snhdhdhs
https//hizliresim. com/fkht9fs111 Yorumla- 1 yıl
🤣🤣🤣
- 1 yıl
ahdhdhh
- 1 yıl
Teşekkürler 😄🤟
- 1 yıl
Ricalar efem 🌹😊
Soruyu da peşin peşin beğenmiyorsun da eic aldıktan sonra beğeniyorsun 🤣 - 1 yıl
Bizde böyle 🤣🤣 eig peşin kırmızı meşin
- 1 yıl
Ahaha beğeni taksitle 3 taksit 😂
- 1 yıl
Peşin fiyatına ama bu kıyağımızı unutma 😜🤣
- 1 yıl
Ahahah merci 🌹 yine geliriz 🤣
Ayağımız alıştı 😅 - 1 yıl
Soru senin sorun o zaman biz gelicez 🤣 ne demek ne demek ricalar
- 1 yıl
Bizde cevaba zaten 😂
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh kayınvalide konusu, özellikle de bizim kültürde pek renkli bir detay değil mi? 😊 Kayınvalidelerimiz sevgiyle yaklaşmayı hak ediyor, sonuçta eşimizin ailesinden bir parça ve bir şekilde hayatımızdalar. Bazen çatışmalar kaçınılmaz olsa da sevgiyle, sabırla yaklaşmak işleri her zaman kolaylaştırır. Hele Ramazan gibi huzur dolu bir dönemde, empatiyi biraz daha artırıp iyi bir ev sahibi olmak, kalpleri yumuşatır. 🌙💖 İftara da güzel bir sofra hazırlarsan, keyifli sohbetler kaçınılmaz olur! 🥘😊
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 yılAynı evdeydik canım , misafir gelseydi karşılardım zaten.
34 Yorumla- 1 yıl
Güzel karşıladım diyorsun
- 1 yıl
Evet canım
- 1 yıl
@r_engarenkyollar Halen sende mi? :) :)
- 1 yıl
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 1 yılkarşılarım tabi ki de evet
11 Yorumla- 1 yıl
İyi birisi ise iyi karşılanır.
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Geldiğinde beni altüst ediyorsa evime giremez. Oğluyla ilişkisi iyi olsun isterim bana nasıl gelirse ona öyle giderim. Pozitif bir insanım anlaşamadığım insan sayısı çok azdır... Huzurumu bozmadığı sürece başımın tacı yaparım eşimin annesi, benim büyüğüm. Kendi anneme nasıl davranılsın istiyorsam öyle davranırım. Amaaa şeytanlık yaparsa oğlu bir seçim yapmak zorunda kalır. Ya annesini bizden uzak tutar ya da jet hızında boşarım
34 Yorumla- 1 yıl
Kim olursa olsun anlayışlı bir insan oldu mu zaten saygı görür
- 1 yıl
Eee tabii olmaz mı. O Kaynanalar da bir zaman gelindi zaten. 🤣
Aile & Toplum konusunda 339 cevap paylaştı. Evli değilim doğal olarak da kaynanam yok. Ama varsayarsak kaynanam olduğunu bu onun karakterine bağlı. yani geçinmeye gönüllüyse başım üstüne canımdan sayarım . deyilse mesafeli olurum. kaplma gelmiş elbetde bir çay veririm misfr ederim soframın başında yer veririm nede olsa eşimin annesi ama sıcak cana yakın olmam mesafeli olurdum diye düşünüyorum
21 Yorumla- 1 yıl
Önce bir olsun sonra bakarsın evet haklısın
Allah kayınvalidemden razı olsun. Çok tatlı bir kadın iyi ki de var. Allah ona sağlıklı ömürler nasibetsin. Hep dua ederim. Görseniz sizde seversiniz miniminnacık ama tam bir anne sadece bana karşı değil herkese karşı iyi bir insan. Allah iki cihanda yerini güzel etsin inşallah. Geçmişte çok korkardım toplumumuzdaki gelin kaynana olayları yüzünden. Elhamdülillah bana öyle bir kayınvalide verdi Rabbim.
21 Yorumla- 1 yıl
Ne kadar güzel Allah dirlik düzeninizi bozmasın. Anlayışlı insan zaten saygı görüyor.
Bana bir zararı olmadıysa sevecen karşılarım ne de olsa eşimin annesidir. Benim annem gelseydi ne tepki verirsem onun annesi geldiğinde de aynı tepki veririm. Ayrımcılık olsun istemem. Sonuçta docuğunu düzgün ve iyi büyütmüş ki ben de evlenmişim. Fakat her zaman gelin kayınvalide arası çekişmeler olur. Dediğim gibi büyük bir sorun değilse o çekişmelere katlanılabilir.
22 Yorumla- 1 yıl
Zaten anlayışlı insansa saygı görür
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 1 yılBen, çok isterdim bir kayınvalidem olmasını anne kız gibi olalım. Olursa asla rahatsızlık duymam, tam tersine mutluluk duyarım. Sonuç olarak sevdipğm kişiyi dünyaya getiren kadın derim. 🖤
22 Yorumla- 1 yıl
İnşallah ileride olur 😄
- 1 yıl
Hahah kısmet kllljş
- Aile & Toplum konusunda 633 cevap paylaştı.
1 yılBen her zaman saygılı olurum bu konuda hiçbir zaman saygısızlık etmem ailemden öyle gördüm çünkü benim için annem neyse o da öyle olur 🤣tabi bana kızı gibi davrandığı sürece ortalık karıştıran kaynana pek sevmem
11 Yorumla- 1 yıl
Aynen saygı gösteren saygı görür.
- Aile & Toplum konusunda 421 cevap paylaştı.
1 yılEvin düzenine karışmıyor ise ya da karissa bile bunun dozunu abartmiyor ise misafir sevgi ile karşılanır desem de inanma gelin olunca içimizde cenever cikabilir 😃😃
29 Yorumla- 1 yıl
Galiba karşılıklı canavar çıkabilir
- 1 yıl
Ben uysal biriyim oysaki 😂😂
- 1 yıl
Akrep olarak öyle mi 🤣
- 1 yıl
Tabii 😎 uysal değil miyim aha dayıya sor 😂😂
- 1 yıl
Soralım 😂
- 1 yıl
Sor bir dayı çevirip 😂😂
- 1 yıl
Kuzu çeviriyoruz sanki 😂
- 1 yıl
İyi olurdu 😃😃
- 1 yıl
😂😂😂
Eğer düzgün davranır bana değer verirse değer görür iyi karşılanır ama yok kaynanalığı dibine kadar yaparsa hiçbir şey göremez benden
32 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle anlayışlı olan saygı görür
Öyle biri olmadığı için yorum yapamadım ama beni sayar severse sevecenlikle karşılarım diğer türlü normal karşılarım misafir gibi
12 Yorumla- 1 yıl
Yani saygı gösterirse saygı görür illaki.
1 yılEvet kesinlikle çok güzel karşılardim. Ben kayınvalidelerin sevilmesi gerektiğini düşünüyorum
12 Yorumla- 1 yıl
Saygı gösteren saygı görür.
- 1 yıl
Kesinlikle
Kayınvalidem yok. Ama ilerde bana karşı samimi sevgi ve anlayışla yaklaşır, beni kızı gibi kabullenirse, daha sevecen ve saygılı karşılarım.
11 Yorumla- 1 yıl
İnşallah istediğin gibi olur. Zaten saygı gösterirse saygı görür.
Evet karşılarım tabiki herşeyden önce kadın kocamı doğurmuş bee derim 😀
21 Yorumla- 1 yıl
Önce bir olsun hayırlısıyla yoksa tabii 😂
- Aile & Toplum konusunda 926 cevap paylaştı.
1 yılOlmayan kaynana olunca karşılama yapamıyorum. 😃 Olursa bir gün iyi karşılarım tabi.
22 Yorumla- 1 yıl
Olur inşallah bir gün 🤣
- 1 yıl
Nasip kısmet kardeşim. Sağolasın...
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılKayinvalidem de kayinpederim de dunya iyisidir ikisi de 🥰🥰🙏
21 Yorumla- 1 yıl
Maşallah benim kayınpederim rahmetli oldu iyi bir insandı kaynanamda yaşıyorum ama o da iyi gerçi.
1 yılEşimin annesi benim de annem olur öyle görürüm kendisini, sevecen de karşılarım
11 Yorumla- 1 yıl
İyi olursa evet tabii ki
Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Annemi karsiliyorsam onu haydi haydi karşılarım gibime geliyor :)))
17 Yorumla- 1 yıl
Nerede ki :D
Saygı gösteriyorsa neden karşılamayacaksın :D - 1 yıl
Yaa anlamıştım ama sormak istemedim :D
- 1 yıl
Erkek kardeşin var mı ve evli mi :D
- 1 yıl
ahaha Allah kolaylık versin seni de çabuk yaşlandırır desene :D
Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı. Ben misafir sevmiyorum gelen kim olursa sinirli halimle karşılaşır
13 Yorumla- 1 yıl
Aaa o aileden misafir sayılmaz
- 1 yıl
Peki sayılsın bakalım
1 yılSeviyorsam memnuniyetle ama sevmiyorsamda Allah için davranırım
110 Yorumla- 1 yıl
Ahaha Allah için davranma nasıl oluyor :D
- 1 yıl
Allah için severim
- 1 yıl
nesini anlamadın sjsjss
- 1 yıl
Davranma şeklini anlamadım. :D
- 1 yıl
Yanlış yazdım
- 1 yıl
Hem de bana kızıyorsun :D
- 1 yıl
İnsanlık hali sana kızdım mı rüya mı görüyorsun 🙄
- 1 yıl
Nesini anlamadın dedin ya :D
- 1 yıl
Random attım farkındaysan ohoo hemen alınıyorsun benden betersin 😂
- 1 yıl
Şaka yaptım bende zaten :D
- Aile & Toplum konusunda 860 cevap paylaştı.
1 yılKayınvalide yok ama bir gün olursa tabi ki sevecen karşılarım
12 Yorumla- 1 yıl
İnşallah istediğin gibi birisi olur
- 1 yıl
İnşallah
Karşılamam gelmesin
21 Yorumla- 1 yıl
Kapıya güvenlik koyarsın
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılKayinvalidem yok olsa karsilardim elbet
23 Yorumla- 1 yıl
Vefat mı etti hiç tanımadın mı
- 1 yıl
6 ay kadar falan tanıdım çok fazla değil o da daha nişanlıydık
- 1 yıl
Allah rahmet eylesin.
Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Nasıl geldiklerine bağlı :D
21 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle.
Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Çok kalmayacaksa evet falan 🤣
24 Yorumla- 1 yıl
Hayırlısıyla önce bir olsun da. Var mıydı senin 🤣
- 1 yıl
Yine aklım karıştı. 😂
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 1 yılKarşılarım, çok tatlı biri
21 Yorumla- 1 yıl
Ne kadar güzel.
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılBana nasıl davranacaklarına bağlıdır. 😂
22 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle
- 1 yıl
Evet
1 yılEvet karşılıyordum.
24 Yorumla- 1 yıl
Şimdi hiç konuşuyor musun
- 1 yıl
Yok benden uzak Allaha yakın olsun.
- 1 yıl
Amin 🤲
- 1 yıl
🌸✨️
1 yılBen daima sevecenimdir. Sabrımı zorlamasın.
12 Yorumla- 1 yıl
Hangisi sevecek misin sabrını zorlamasın mı 🤣
- 1 yıl
Sabrımı sevgim dahilinde zorlamasın. 🤣🤣🤣
Aile & Toplum konusunda 6,5b cevap paylaştı. Bunu o zaman geldiğinde deneyimlerin inşallah abi
12 Yorumla- 1 yıl
İnşallah iyi olur
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Evet sevecen ile karşılardım
11 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel ✌️👏
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılKayınvalidem bir kraliçe , çok kıymetlidir
15 Yorumla- 1 yıl
Maşallah diyelim o zaman nazar boncuğumuzu da koyalım 🧿
- 1 yıl
🤣aman aman koy
- 1 yıl
Nazara karşı 😂
- 1 yıl
Boncuksuz olmaz❌
- 1 yıl
Evet olmaz korusun 😄
1 yılTabikii o kocamı doğurmuş bi keree🥳💅🏻😂
13 Yorumla- 1 yıl
Ama rahatsızlık verirse geldiğinde peki
- 1 yıl
Tatlı bir dille kovarım nazikçe gitmesini sağlarım 😂
- 1 yıl
Ahaha oldu 🤣
- Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı.
1 yılOlunca cvp vereceğim tamam mı
12 Yorumla- 1 yıl
Beklerim 🤣
- 1 yıl
Tamamdır 😅
Gizli Üye(30-35)1 yılBunlar sizin sorunlarınız
13 Yorumla- 1 yıl
Senin de olur inşallah bir gün 😂
Cevap sahibi1 yılSadece sizde kalsın 😂
- 1 yıl
Benim bir sorunum yok soru olarak sordum sadece.
1 yıliyi biriyse evet
21 Yorumla- 1 yıl
Nasıl çıkacak kim bilir.
Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Karşılarım 😂
25 Yorumla- 1 yıl
Ne kadar güzel seviyorsun demek 😂
- 1 yıl
Biraz iğneli bir laf oldu galiba 😂
- 1 yıl
Ben bildim 😄
- Aile & Toplum konusunda 554 cevap paylaştı.
1 yılEvlenmeden bilmem 😂
28 Yorumla- 1 yıl
İnşallah istediğin gibi biri olur 😂
- 1 yıl
190 olsun da ,😹😋🤭
- 1 yıl
Kaynana diyorum :D
- 1 yıl
Tamam oğlu 190 olsun ona bakarız dedim bende 😂🤭
- 1 yıl
Olmaz sen 150 top gibi oynar seninle :D
- 1 yıl
Olur olurr çok güzel olurr 😂
- 1 yıl
Oldur oldur o zaman :D
- 1 yıl
Alınca olur 😜
1 yılevet niye karsilamiyim ki cok tatli bi kadin ya
21 Yorumla- 1 yıl
Maşallah Allah düzeninizi bozmasın
Aile & Toplum konusunda 6,8b cevap paylaştı. Saygı ile evet.
21 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel müdürüm
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılEvet
23 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel çiçeği burnunda anne ✌️👏
- 1 yıl
Olması gereken o kimse sevmek zorunda değil kabul ediyorum bazı kayınvalideler insanlara zulüm ediyor ama ne olursa olsun eşimizin annesi ve yaşı bizden büyük saygıyı hak ediyor
- 1 yıl
Saygı gösteren saygı görür ama
1 yılYokki
22 Yorumla- 1 yıl
Olunca hayırlısıyla
- 1 yıl
Aynen herşeyin hayırlısı
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Yokki😀
14 Yorumla- 1 yıl
Zamanı gelince hayırlısı ile bir tane seher yıldızlı ya da berraklı :D
- 1 yıl
Eşin :D
1 yılİyi biriyse neden olmasın
12 Yorumla- 1 yıl
Öyleye tabii ki seve seve
- 1 yıl
Tabikide
Buyüklere karsi saygıli davranırım
12 Yorumla- 1 yıl
Saygı gösteren saygı görür.
- Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı.
1 yılModuna göre
11 Yorumla- 1 yıl
Çok haklısın
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılBu kadar basit
14 Yorumla- 1 yıl
Ne kadar :D
- 1 yıl
Fıkra var ya hocaya sormuşlar o kadar
Sitede sayılı adam gibi adamlardan birisin haberin olsun - 1 yıl
Teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederim
1 yılKayınvalidem yok
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 857 cevap paylaştı.
6 ayEvet
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

