Sen daha kaliteli mamalar yiyebil diye baban bugün mesaiye kaldı kızım üzülme. 😃


Muhabbet kuşum vardı önceden öldü bu sefer kedi istiyorum ama ölünce çok üzülüyor insan Bir de ezerim diye korkuyorum ya muhabbet kuşumu ezmiştim yerde geziyordu görmedim şaftı kaymıştı hayvanın ama bir şey olmamıştı 😂
Cevap
9Cevap
Hayır beni karşılayan yok :D baya şirinmiş bu
Eve geleceğim saati bilir. Çocukladan önce o karşılar beni 😅

Bu var
Dadagisini yirm yir
5 kiloysak 2 kilosu oy nenem
Şunun tipine bak. Böyle cins kedileri sevmiyorum, çoğu uslu oluyor.
Annem karşılar, muhabbet kuşum var bir de.
Uslu mu oluyor asla uslu değil 😃
Oyuncu ve kendini sevdiren bir kediyse sizin adınıza sevindim ☺️
Hem de nasıl bir sürü oyuncakları var 😃
Var sultan paoaganim hergun gitmeden odaya salar bırakırım güneşlik perde acarım cani sıkılmasın diye dışarısını izliyor ben yokken eve girerken de kapı sesini anahtarı anladığı gibi başlıyor vikvik diye sevinmeye
Yaradana kurban olurum haa 😻
Maalesef beni bu kadar tatlı kimse karşılamıyor 🥺
Karşılaması lazımsı
Ben de bir evcil hayvan istiyorum ancak kaybetmekten Korktuğum için sahiplenemiyorum
Çok tatlı. Beni karşılayan yok ben babamı karşılıyorum.
Haha var benm de bi oğluşum. Hangi kalite mamayı hedefliyorsunuz? 😀
Kimse beni beklemez hiç merak bile etmezler öldümu kaldım mı diye sfsgf..
Eve geldiğim saate annem evde olmuyor ama biricik kuyruklu evladım var o karşılıyor.
Ayy bende kedi alsam mi diye düşünüyorum ama cesaret edemiyorum 😅
Kimse beni karşılamıyeah, öksüz öksüz eve giriyeah.
Var. 3 tane mini minnak kedim var.
Yalnızlığım karşılıyor... Ondan başka bir şey var mı hayatımda 😁✌️
https://open. spotify. com/track/7oletKeYtUPV4L4nvwGyMS? si=w2Cm1tF7Ti-tJpLkjE5P9Q
evet iyi ki var. Tüyü kadar ömrü olsun cok tatlı
Cildircam bu tatlılık ne yaaaa yerim maşallah keşke benimde olsa aile izin vermiyor
Evet çok tatlı bir kızım var. Bazen sopalık olabiliyor kendileri 🫣☺️
Enaaaam kıyamam ya nassı heycanlanmis 😂
Canlı canlı miyavım heyecanlı
Akşamaa yaş mama var mıı 😂😂
😂😂
Onu yavaşca bana verr
O benimdir o benim, benimdir ancak..
1 tanemi sadece?
Nau nau toplam 3 kedim var
Bende 1 kedo tek😑
1 kediyle ömür geçmez xd
Öyle deme 2 tanede köpek var mamalarini almak uğruna çogu şeyden kısıtlıyorum kendimi
E mecburen öyle oluyor çünkü onlar alamaz 😂
Ama kedi köpeklerin parasi yokki mamalar neden parayla satiliyor😅
Acilen bunu masaya yatırmamız lazım çok haklısın 😂😂
Yok evde hayvan istemiyorum o yüzden
Soru kediyle ilgili değil ki abla
Oyyy benim kedimin aynısı yaa.
Hadi ya ne güzel
Muhtemelen boğulmasın diye bol bırakıyorsundur. Biraz sıkı bırak alışır o sonra gevşetirsin bir tık
O yüzden tasma iyi işte. Lastikli tasmalar al istersen alışınca da normal kemer gibi olanları takarsın. Kediler en çok kutu poşet olan yerlerde saklanır aklında olsun 😃😃
Gözlere bak gözlereee minnoşş yaaa 😂😂
Genelde karşılayan benim ahaliyi🤭😄
Ailem bide minik kuşlarım var.
Ailem karşılıyor ama yakında 2 kedimiz olacak
Camda bekleyenler var msjsjs
Nasıl bakıyor öyle korkmuş gibi😄
evett 2 tane oğluşum varr
Karşılamıyor kimse kapıyı açık bırakıyorlar
Golden itim var 🤣🤣😂
Belkide hayvan seni istiyordu mama degil..
Fotodan sonra öpüldü okşandı mıncıklandı merak etmeyin şimdi mamasını yiyor 😃
pembik burunlum direkt üzerime atlıyor🥺
küçük pıtırcıklarım var
Varr
Ailem var
Faturalar :d
evet var
Kedim… 🤭🥰
Oda arkadaşım var
😅👍 hele tipe..
Ev eşyaları
Hayır yok
Canım askim kedommm
Gözlerini portakal sandım
Yok..
kedim var her gun beni kapida karsiliyor 🥰
Annem ❤
Hayır
O nasıl bakış öyle
kapı var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?