Eşimle boşanıyoruz ve ben 4 aylık hamileyim. Annemin ve kayınvalidemin baskısından nasıl kurtulabiliriz?

Herkese selam, öncelikle ciddi cevap istiyorum.
Şimdi ben 4 aylık hamileyim, ancak eşimle boşanma kararı aldık. Anlaşamadık. 9 aydır da evliyiz (evliydik). Çocuğum elbette babasını da benide görecek, ama biliyosunuz ki bazı şeylerin önüne geçemiyosunuz. Kader sizi nereye götürmek isterse ordasınız. Her neyse bizim bu durumumuz annem ve kayınvalidemi de cok etkiliyor, baskı yapıyolar ancak biz kararımızı verdik, sizce baskılarından nasıl kurturabiliriz?
Eşimle boşanıyoruz ve ben 4 aylık hamileyim. Annemin ve kayınvalidemin baskısından nasıl kurtulabiliriz?
Cevapla