Kendi yaş grubunuzla mı, yoksa sizden küçük veya büyük olan kişilerle mi?


Her ne kadar kendimden küçüklerle de çok fazla takılıp anlaşsam da, aynı şekilde büyüklerle de gayet anlaşabiliyor olsam da en iyi kendi yaşıtlarımla anlaşıyorum
Ben her yaş grubu ile anlaşabilirim kucukle küçük buyukle büyük olurum iletisimim güçlüdür, empati yapabilirim , anlarım anlamaya çalışırım
Belli bir yaşı bulunmamakta ancak genel olarak kendimden büyükler ile anlaşabilmekteyim.
Cevap
38Cevap
Kafa dengi olan herkesle anlaşırım ama tonton dedeleri en çok seviyorum 😄🙈
Onların sohbeti ayrı güzel oluyor eskilerden bahsetmeleri falan 😄
Ah ah otur dinle 😄
😄
Kemik yaşı değil de beyin yaşı ve yapısı önemli benim için. Her yaştan insanla anlaşabilirim ben.. Keyifli akşamlar..
Her yaş grubuyla iyi anlaşırım herkesin seviyesine inicek ya da cikicak kadar insan iletişimim iyidir
Değişiyor. Yaşıtım olanlarla anlaşamam. Ya küçük ya büyük olacak. Ama baya değişiyor yani net bir şey demek imkansız
Konuştuğum da anlaşabiliyosam, yaşı çok önem katmaz. Küçükle de anlaşabiliyorum büyüklerle de, duruma göre değişir.
Genelde yaşıtlarım ile daha iyi anlaşırım..
Ben herkesle iyi anlasiyorum ama çoğunluk olarak yaşımdan büyüklerle
Kendimden büyük insanlarla daha iyi anlaşırım genelde. Olgunluk seviyesine bağlı.
Fark etmiyor. Kendimden küçüklerle de iyi anlaşabiliyorum, kendimden çok büyük kişilerle de
Kendimden büyüklerle daha iyi anlaşıyorum yaşıtlarım çocuksu geliyor
Her yaşta insan ile anlaşıyorum uyum sağlıyorum
Yaş sınırım yok kafa dengi herkes ile iyi anlaşırım.
Fark etmiyor ya. Küçük olanla da iyi anlaşıyorum büyük olanla da. Uyumlu biriyim.
Kendi yaşıtlarımla değilde daha büyüklerle iyi anlaştığım doğrudur, kadın ya da erkek farketmez.
Ben yaşa bakmıyorum karşımda ki anlayışlı güzel konuşan olsun uyum sağlarım
30 45 arası insanlar ile iliskim iyidir.
Konuşmak ayrı bir güzel o yaş insanlarla.
Genç kızlarla daha iyi anlaşıyorum yaşıtlarım ilgimi çekmiyor..
Yaşıtlarıma yakın insanlarla gayet iyi anlaşırım.
Genel olarak büyüklerle daha iyi anlaşıyorum.
Her yaş grubu ile iyi iletişim kurarım insanları iyi anlarım
yaşa takılmam
Her yaştan insan ile anlaşabilirim insan diyorum ama
Nedense benden büyüklerle daha iyi anlaşıyorum 40 yaş ustuyle🤣🤣
Vay be 🤣
Kendi yaş grubum ve daha büyükler ile daha iyi anlaşıyorum.
Akranlarım ve üstü seviyeler. Lanet olası ergenlere tahammülüm yoktur.
Fotodaki hanımefendi cok güzel
Aynen
kendi yaşıtlarım daha iyi anlaşırım 17 18 yaşındaki ergenlerle anlaşamıyorum
birkac yas buyuklerle universiteyi dort gozle bekliyorum bu yuzden
25 yaşındayım. 30-35 YAŞ ARASI İLE İYİ ANLAŞIYORUM.
Genellikle benden yaşça 25-30 yaş büyüklerle daha iyi anlaşıyorum
Her yaş grubuna hitap ediyorum herhalde
Ben kimseyle anlasamıyorum.
Genelde kendi yasitlarim
Konusmayinca herkesle anlasiyiruyorum
her yaşa uyarım maymuncukk gibi düşün
25-35 aralığı sanırım
yaş değil beyin mekanizması çalışan herkes ile
Her yaş hiç farketmez benim için he he
25- 35 arasında insanlar ile iyi anlaşabiliyorum.
benden bir iki yaş büyük insanlar iyidir
Arkadas çevrem yok 0
30 ve üstü insanlarla daha çok.
Kimseyle anlasamiorum 🤣
Her yaş ile anlaşırım
Fark etmiyo zeka önemli
kimseyle anlaşamıyorum kfkd
Her yaş grubuna ayak uydururum ben..
Benden büyük kişilerle
Yaş skalam yok
Herkeslerle :D
25-35 arası kafam uyuşuyor
Dedelerle ninelerle
Onların sohbeti daha iyi bazen
Askerlik anılarını anlattığı zaman özellikle di mi mi
Askerlik zayıf noktaları shsjs
Gençler le onla r da bnle
Genelde daha büyük.
ergen olmayan
Benden birkaç yaş küçük birileriyle
Kimseyle anlaşamamm
kendimle dahi anlasamam
yaşıtlarla
Kendi yasitlarimla
Sanırım 25-35
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?