Neden hep kadın cinayetleri kadına şiddet konuşuluyor ülkede? Erkeklere de şiddet var erkek cinayetleri de var ama neden?

Neden bazı feministler hep kadınların tarafını tutuyor erkekler insan değil mi? Erkekler öldürülsün dövülsün mü? Ben bir kadın olarak hep erkeklerin tarafındayım.
Neden hep kadın cinayetleri kadına şiddet konuşuluyor ülkede? Erkeklere de şiddet var erkek cinayetleri de var ama neden?
Cevapla