Kadınlar şiddet görünce ülkede yas ilan ediliyor peki erkeklere bişe olduğunda neden kimse umursamıyor?

Bu ülkede şiddete cinsiyet verildi, kadın öldürülse ülke ayaklanır erkek ölse sıradan cinayet olarak görülür. Mutlumusunuz kızlar? Abarta abarta en sonda erkeklerin kanun hakkı bile çiğnenmeye başladı vefat eden kadınları desteklerken ayarı kaçırıp erkek düşmanı oldunuz insana insan olarak değilde sadece kadınmı değilmi diye baktınız... Allah ıslah etsin nedim bizim milletin zaten ortası olmazki hep olayların cılkını çıkarırız yolundan saptırırız. Kendinize gelin insan insandır can candır kadında candır erkekte hepsininde maddi manevi canı yanar kimse taş kalpli ölümsüz değildir. Suç işleyenlerin günahını tüm erkeklere yıkmaktan vazgeçin. Ayriyetten dünyada en çok erkekler ölüyor anladığınız dilden söyliceksem erken ölüm savaş kayıpları kavgalar vesayri... Bu ülkede feminizm yasaklanmalı! İşiniz gücünüz fitne fesat bölücülük.
Kadınlar şiddet görünce ülkede yas ilan ediliyor peki erkeklere bişe olduğunda neden kimse umursamıyor?
Cevapla