Güvenmek istiyorum, siz olsanız ne yapardınız?

3 yıldır evliyim başı sorunlar yaşandı ve güvenim yok denecek kadar azaldı. Defalarca aynı zaman diliminde aynı senaryoyu yaşadım. Her yaz bir vukaat. Zor animda hep yanımda ve beni sevdiğini biliyorum çünkü hissettiriyor ve bende de aynı şekilde. Ama telefonu sessize aldiginda veya başka email hesaplari açtığında kendime engel olamayıp telefonu karıştırıyorum. Cocuklugumda bir güven problemi de yaşamadım. Fakat güvenmek istiyorum ama hep tetikteyim. Hep supeciyim kendi kendime kurup istahtan kesilip aşırı kilo veriyorum. Psikolojikman yıpranmış gibi oluyorum aslında ortada bişi yoksa bile kendi suphelerim beni buna itiyor ve böyle bir konu dışında başka tartışılan konu da yok tek sıkıntı görüntülü sohbetlere girip kızlarla konusuyormu düşüncesi içerisine giriyorum. Ve bu da beni yoruyor. Bir çok kez konuştuk ve her seferinde aynı olayla karşılaştığım için tekrar aynısını yaşamayı ezber bilmiş durumdayım. Terapiste gidelim dedim kabul etmedi bosanalim dedim bilmiyorum dedi. Ve bende başımı yastiga koyduğunda guvenmis bir şekilde rahat uyumak istiyorum. Nasil başa cikicak bu guvensizlikle bilmiyorum. Ya siz olsaydınız napardiniz?

Güvenmek istiyorum, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla