Babamla hiçbir zaman bazı kızlarla babaları kadar samimi olamadım?

Babam biraz sert birisiydi bazı kizlarin babalariyla iliskileri cok samimi oluyor ya babiskom vs diyor şakalasıyorlar bizim hiçbir zaman oyle bir muhabbetimiz olmadı onunla konusurken hep cekinirdim uzun uzadiya muhabbet de hicbir zaman etmedik bazen yanaklarımı sıkıp falan sevgisini gosteriyordu ama hicbir zaman tam baba kız olamadık hicbir zaman sevgisini aşiri hissedemedim diğer kizlarla babaları arasındaki iliskiye özenmişimdir hep bunun nedeni sizce nedir sonra da vefat etti zaten
Babamla hiçbir zaman bazı kızlarla babaları kadar samimi olamadım?
Cevapla