Erkeklere de pozitif ayrımcılık gerekiyor?

Erkeklere de yer yer pozitif ayrımcılık gerekiyor. Kadınlar, kendi sorunlarını topluma mâl edip topluma çözdürür ve kendileri hiçbir sorumluluk almazken, erkeklere sürekli sorumluluk almalarını telkin ediyor. Halbuki erkekler de sorunlarını tek başına çözemez. Erkek sorunları konuşulurken erkeklere saldırıyorlar ama erkeklerin suçları söz konusu olunca dünyayı ayağa kaldırıyorlar. Hakkaniyet nerede? Bir erkeği güdülerinden dolayı sapık ilan edebilirler ama bir kadını güdülerinden dolayı asla sapık ilan etmezler. Halbuki erkekler de sapık değildir ihtiyaçlarını karşılayamıyorlar hepsi bu değil mi?

Erkeklere de pozitif ayrımcılık gerekiyor?
Cevapla