Anne babamı bırakıp gitmek beni çok üzüyor bana verecek tavsiyesi olan var mi?

23 yaşındayım uzaktan eğitimle okul oncesi ogretmenlgii okuyorum. annem babam ben yaşıyorduk köyde. Ben dışarıdan okuduğum için geçici olarak iş arıyordum. İstanbul dan çağırdılar ücreti falan gzuel. Ablamın yanında kalacağım ama ailemin her işini ben yapıyordum yani annem 70 yasind babam da öyle. Kendi işlerini kendileri görüyor ama mesela annem daha narin onslri bir başlarına bırakıp geldiğim için çok üzülüyorum. Annem zaten git git diye ısrar etti başla bir yerden dedi. Onun da gazıyla geldim çalışmaya. Görüştüğüm biri var evlilik düşünüyor ama ben sırf annem babamı nasil bırakırım giderim diye evliliğe uzak bakıyorum halbukigayet evlenilecek bi insan. Ona ailemle yaşayalım dedim çünkü bizim uskatta daire yani boş. Ama kabul etmiyor. Bu sekil de aynı duyguları yaşamış olan var mı? Kendi hayatıma bir yerden başlamak gerektiğini de biliyorum ama bu duygu içim de.

Anne babamı bırakıp gitmek beni çok üzüyor bana verecek tavsiyesi olan var mi?
Cevapla