Evlenmek bir tercih mıdır yoksa zorunlulukmu?

Bizim ülkemizde genelde evli olmayan insanlara serseri gözü ile bakıyorlar. Hayattaki tek başarısı evli olmak olan aldı para ile git kanat geçicen insanlar var abi neden asgari ücretle çalıştın halde hayatına birini aliyosun yapma bunu kendine kurbanın oliyim sonra çocuklar çekiyor acısını benim aldım para bana yetiyor anca ben o sebepten evlenmiycem çünki cocumlarima ya da eşine güzel bir hayat birakamadiktan sonra evlensen nolucak kimsenin günahına girmeye gerek yok diye düşünüyorum

Evlenmek bir tercih mıdır yoksa zorunlulukmu?
Cevapla