sadasdd
niyeyse kadın benzer bir şey yapmaya kalkışırsa
ismi her şeye çıkmış ama erkek yaparsa hiç problem olmamı
din denmiş töre denmiş beylik denmiş padişahlık denmiş
ama her türlü kadın aşağılanıp hor görülmüş ciddiye bile alınmamış
Allahım kadın olarak geçmişte dünyaya geldiğimi hayal ediyorum intihar ederdim mk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kanka, din sana emretmiyor çok eşliliği istersen ya istersen yapma hatta sana adaletsizlik yapacağından tek eşliliği öneriyor ama çok eşliliğe de bir yasak getirmiyor. Kimse kimseyi zorla evlendirmiyor, isterse kadın başkasına kendi isteği üzerine kuma a gelebilir.
yani kadınta isterse 2 tane erkekle evli olabilir dinen yasak yok doğru mu anladım?
yani sen istersen sevdiğin kadının 2. eşi olabilirsin?
Hayır kadın iki erkekle evli kalamıyor aynı anda boşanıp başka erkekle evlenbilir.
:D hssktr ordan mk sana gelince din kadına gelince o yapamaz
ne kadar güzel bir uygulama ya
sknin keyfine göre dini alet etmişler mk
Kadın da istediği ile evlenseydi ortada evlilişk bağı kalmazdı zaten. Herke birbiri ile evli olurdu. Ayrıca sözlerinize dikkat edin beyfendi yoksa o pipinizi keserim
bak sana daha güzel bir çözüm yolu sunayım.
kadın da erkekte tek bir defa evlenebilsin +'sı günah sayılsın
hatta kadın padişahlar olsun kadın beyler olsun
sen erkeksin diyip 2. eşe imkan tanımasın sen erkeksin ancak erkeğe özel denmesin mesela beylikte padişahlıkta
kadına edilmeyen zulüm kalmamış lan tarih boyunca
hatta çok değil 50 yıl öncesinceye kadar namus davaları kadının üzerinden güdülüyormuş
50 kez şükretmek gerek şu çağ geldiği için.
Çok eşlilik ile kadına edilen zulum arasında ne benzerlik var Allah aşkına?
yani diyorsun ki din buna müsade etseydi ben başka bir kadının 2. eşi olurdum her akşam bir behlül eşinle yatardı bi sen yatardın
behlülüğün çocuğu sana da baba derdi?
güzel bir durum demi?
Kanka eğer ilk evlendiği kadın kocasına evlenmeden önce sözleşme yaparken dese ki benden başka kadınla evlenmei istemiyorum o adam da evlenemez. Çünkü sözleşme ile oluyor bu.
Mesela Kuranda köpek eti helaldir ama sana demiyor ki git köpet eti ye diye.
köpek eti helaldir başka kadınla evlenebilirsiniz dediği anda önünü açmış oluyor dindar olan insanların aklına sokuyor bu fikri demektir
ama ben inanmıyorum açık konuşayım
bunların hadis olduğunu düşünüyorum ve hadislerin de kaynağı belirsizdir çünkü binlerce hadis var kuranla çelişen hadisleri doğru kabul edip iş görmek asıl günahtır.
Kanka çok eşlilik helal ve bunun mantığa ters bir tarafını göremiyorum , istersen evlenirsin istemezsen evlenme sana kalmış
Ben de hadisleri kabul etmiyorum kanka zaten
Ne ilginç değil mi?
Bir erkek 10-20 kadınla beraber olunca Yat'ında fotoğraf çekilince alfa evlenince yobaz oluyor.
:D ee çok mu değişti yani din adı altında yapılınca doğru mu oluyor?
Biri evleniyor, biri eğleniyor. Kadınlar kendilerini eğlencelik olarak görünce rahatsız olmak yerine evlenmelik olarak görünce rahatsız oluyorlarsa ne mutlu onlara.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!