1'den fazla kadınla evlenip Din öyle emretmiş Töre öyle emretmiş demenin keyfini yaşayan beyler hakkında ne düşünüyorsunuz?

sadasdd

niyeyse kadın benzer bir şey yapmaya kalkışırsa

ismi her şeye çıkmış ama erkek yaparsa hiç problem olmamı

din denmiş töre denmiş beylik denmiş padişahlık denmiş

ama her türlü kadın aşağılanıp hor görülmüş ciddiye bile alınmamış

Allahım kadın olarak geçmişte dünyaya geldiğimi hayal ediyorum intihar ederdim mk

1'den fazla kadınla evlenip Din öyle emretmiş Töre öyle emretmiş demenin keyfini yaşayan beyler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla