Evli kadinlara ve biyolojik erkek sevgilisi olan kadinlara aciyorum allah baska dert vermesin ne düşünüyorsunuz?

Allah size zaten yeterince dert bela vermiş birde ben üstünüze gelmeyim aglarsiniz siz bulaşık yıkamaya devam edin önlük verelim bir tane sizin en fazla bu olmaya ihtiyaciniz var hizmetçi Sebastian sonsuza kadar evliliğe hayır diyen kadınları kızları alnından öpüyorum zekisiniz aşklarim yemin ediyorum zehir gibiler çünkü o kızlar eğitim alıyor aklı fikri kocada değil temizlik meraklısı değil dogurganlik makinası değil siz yapın yapın sokağa salın dalga geçiyorum sizinle en çok dalga gectigin kadınlar bunlar evli kadınlar size ben bir süpürge hediye ediyim bir yanında ütü kocanizin sevgilinizin ütüsünü bulaştığını yıkayın durun evlenmiş kadınlara bakıyorum hayattan bikmislar yaslanmislar çoluk çocuk aile kocasinin ailesi abowwww bir çocuk da yetmiyor bunlara beş tane sonra çocuğu bırakıp evden dışarı çıkamıyorlar annesi babası bile bakmıyor bu devirde haklilarda dogurma annen bakmak zorundami onun hayatı yokmu o kadın degolmi çocuklar ayak bağıdır bir tane çocuğu olan bile bence şansiz ömür boyu düşün dur bir kere biyolojik bir erkekle sevgili olmak akıl dışı hangi akilli bir kadın bunu tercih eder bence en güzel kızlar kadın kadına aşk yaşayan kızlar mis gibiler bayılıyorum aşığım aşık çünkü en azından dürüst bir aşk gerçek bir aşk ve ben kadın kadına aşkta birbirine zarar verme kavramı yok bunu kızlar bile itiraf ediyor böyle bir şey dünyada görülmedi o yüzden en güzel aşk lgbt diyoruz love is love aşkta cinsiyet yoktur ve artık lgbtnin elestirilmedigi bir toplumda yaşamak istiyoruz yeni sloganimiz budur aile bir kadın bir erkekten oluşmaz aile kadın kadına aşkta bir ailedir buda bir aile kavramıdır aile olmak için çocuğa gerek yoktur aile olmak iki kişinin kabulüdür hani diyor ya şiddete uğramak istemiyorsan lgbt bireyiyle sevgili ol lgbt bireyi sana dokunmaz neden biliyormusun o kadar çok şiddete maruz kalmistirki başka birisine bunu yasatmaz karsisindaki sevgilisine bunu yasatmaz topluma inat lgbt demeye devam ediyoruz
Güncellemeler
+1 yıl
Ölmek isteyen kadınlar biyolojik erkek tercih etsin başkada Allah dert vermesin size ablalarim benim
Güncellemeler
+1 yıl
Beni hiç ilgilendirmiyorsunuz biliyormusunuz ben sonuçta bekar rahat bir insanım üstelik lgbt bireyiyim gerçekten sizin için yapacağım tek şey üzülmek sonuçta benim hayatım var ben kendimi bulmuşum mutluyum geri kalan insan topluluğu kendi düşen ağlamaz bu kadar sadece ölür
Evli kadinlara ve biyolojik erkek sevgilisi olan kadinlara aciyorum allah baska dert vermesin ne düşünüyorsunuz?
Cevapla