Güncellemeler
+1 yıl
Ölmek isteyen kadınlar biyolojik erkek tercih etsin başkada Allah dert vermesin size ablalarim benim
Güncellemeler
+1 yıl
Beni hiç ilgilendirmiyorsunuz biliyormusunuz ben sonuçta bekar rahat bir insanım üstelik lgbt bireyiyim gerçekten sizin için yapacağım tek şey üzülmek sonuçta benim hayatım var ben kendimi bulmuşum mutluyum geri kalan insan topluluğu kendi düşen ağlamaz bu kadar sadece ölür
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Keşke lgbt evliliği burada geçerli olsaydı
Birde bu az olmuş bir bu kadarda güncellemeye yaz
Lgbt evliliği olmasına gerek yok hayatım biz lgbtliler evlenmeden aynı evde yaşarız sizin gibi değiliz aşkım Türkiye'de lgbt evliliginin yasal olup olmamasi çokda lülü öptüm seni bizim için evlilik diye bişey yok zaten
Birlikte olup sevişmek için evli olmamız lazım değil ya da aynı evde yaşamak için evli olmama gerek yok lgbt bireyi olmak bu kadar özgürce bir duygu işte sen anlamazsin biz lgbt bireyleri her türlü birbirimizle sevisiyoruz bunun için nikaha gerek yok yüzük şart değil çok seviniyorsunuz ama biz bekar ve özgür olmaktan çok mutluyuz evlenecek kadar düşmedik daha lgbt evlilikleri yasal değil diyor çokda umrumda evlilik sevmeyiz ki biz zaten
hayır ya bence olmalı hayat daha zevkli olurdu
her lgbt bireyi bu konuda farklı düşünür zaten erkekle evlenmeyi bende istemem
Biz evliliği sevmiyoruz ablacim heterolarin belası evlilik biz bekar ver özgürüz herkesi kendiniz gibi mutsuz ve evli yapmak istiyorsunuz evli olan kadınların herkesi evlilik delisi sanması çok komik ama acinasi lgbtnin evlenmeye ihtiyaci yok. Kadın kadına evlenmemize gerek yok aynı evin anahtarini taşımak için aloooo duydunmu öpüyom seni gülüm
Çok hirslisin aşırı hirslanmissin relax abla sakinleştirici iğne lazım sana
Erkekle evlenmeyi istemiyonmu kadın kadına mi evlenmek tercihin napacan ya evlenmeden kadın kadına seviş
Hırlı olan sensin paragraf yazmışsın neredeyse
*Hırslı*
Sana hakikaten bir şey deyimmi lgbt bireyleri olarak evlilik istemiyoruz bu 1. madde kadın. Kadına evlilikte istemiyoruz çünkü biz evlenmeden de birbirimizle * bunu başka kaç dilde anlatalım sana sen gel mesela ben senlede evlenmeden yatarım kadınsın sonuçta Türkiye'ye göre bu bir ahlaksızlık şöyle düşün lgbt için ahlak diye bir şey yoktur bu ahlak sadece heterolar için geçerli biz takilmayiz kimsenin ahlakina ahlak bekçisi insanlar değiliz
Kadın kadına aşkın güzelliğini şuradan anlayabilirsin ilk önce önyargılarını kırarak ikinci olarak öpüşerek üçüncü olarak duygusal olarak bağlanarak dördüncüsü yatağa girerek beşincisi sevişerek altıncısı hayal kurarak yedincisi aynı evde yaşayarak bunu ancak bu şekilde anlayabilirsin hergun yatakta kadın kadına sarilarak uyumak öpüşmek öpüşerek uyanmak işte o zaman anlarsın nasıl güzel olduğunu dokunarak hissederek
Aşkın cinsiyeti olmadığını o gün anlarsın
Reelde yapacaksin ama sanalda değil sanaldada yaparsın ama önce bir reelde dene
Biseksüelim her iki cinsle de olurum aşkın cinsiyeti olmadığını iyi bilenlerdenim
Sonra unutabiliyormusun acaba o insanı görelim aklından bir saniye cikiyormu. Dene ondan sonra gel tekrar tanışalım senle
Vay aşkın cinsiyeti olmadığını biliyorsan sorun yok helal olsun kadın sana
allahın sevdiği kulu olmadığım hetero olup erk*klerden hoşlanmamdan belli ya. çekilecek dert değiller cidden :d
Aynen öyle onu yapma bunu yapma oraya gitme buraya gitme çekilecek dert degiller
Ama senin hetero olman da çok korkunç bir çelişki
benim bey böyle değil de duyuyoruz çevreden çeri çöpü bol bir cins :d tez zamanda kapatılmalılar.
Allah başka dert vermesin ablam erken ölürsün erken yaslanirsin
Biyolojik erkeklerin hepsi kapatilmali bence sen biraz kibar konusmussun
çelişki ama ne yaparsın ota b*ka hesabı :) başa gelen çekilir
Dediğin gibi çeri çöpü bol bir cins psikopati sapığı tacizcisi katili bol bir cinsiyet erkek cinsiyeti
Umarım sonunda senin mezarina da çiçek birakmayiz kardeşim
Üzülürüm en azından bilinçli bir kadınsın buda bir güzellik
ay saçmalama kız öyle denir mi
Valla inşallah bir şey olmaz sana