Bu konuya bu kadar kafayı takma. Başkasının verdiği bilmediğin bir şeyi içme. Kötü bir şey olabilir de olmayabilir de. Abartılacak bir konu değil. Bana biri anlatmıştı
Biri bir kadına sigara içirmis kadın halüsinasyon görmeye başlamış. İcine ne koyulmuş kadın bilmiyor ismini bile bilmediği bir maddeyi içmiş haberi olmadan. Çok oluyor böyle olaylar
Bana bir erkek arkadaşım anlatmıştı. Kadın da onun arkadaşıymış. Kadın demiş içtikten sonra tuhaf hissettim banyoya gittim aynaya bir baktım yüzüm akıyor, ellerimle yüzümü toparlamaya çalışıyordum çok korktum bir daha o kişi ile görüşmedim demiş 😱😱
Ama o gün o arkadaşım biraz o viskiden bahsetti, yanında birkaç tane daha arkadaşım vardı, onlar da " Bizim babamız da yurtdışına gittikçe getiriyor " falan dediler.
Uyuşturucu katkılı içkiler de varmış. Ayrıca dediğim gibi merdiven altı üretim de olabilir sahte viski falan da olabilir yani. Millet kör oluyor sahte içkiden. Bilmediğin markayı içme.
Ben bir kere ucuz bir içki almıştım. Alkol oranı çok düşüktü. Normalde alkole dayanıklıyımdır. İçtikten sonra yatağa yatıp kalmıştım başıma feci derecede dönüyordu hastalandım.
Türkiye'de bir tekelden almıştım 14.5 miydi neydi adı içkinin
Bir de arkadaşlarımla alkol konusunda muhabbetimi ilerletmek istiyorum, eğer getirteceği viskinin içinde herhangi uyuşturucu bir madde yoksa bu konuda bayağı iyi olur; viski hakkında bayağı konuşuruz.
Ayrıca biz genel olarak dindar, kendi halinde insanlar olduğumuz için alkolle pek aramız yok, ama ben bunu değiştirmek, alkol kültürümü geliştirmek istiyorum.
Bana arkadaşım inanılmaz derecede tuhaf geldi pardon ama.
Ben senin yaşa gelince uyuşturucu olmasından ölcem diyen biri, sana nasıl da boş yaşıyorsun kanka es. rar bile içmiyorsun diyebiliyor? Madem zararlı olduğunu biliyor, seni neden özendirmek istiyor?
Arkadaşın seninle samimi mi? Samimi degilse böyle konuları nasıl konuşabiliyor?
Yani safça düşünmek istemiyorum, ama o arkadaşım gerçekten de öyle bir şey yapacak birine benzemiyor. Hatta sınıfta karakter olarak en sevdiğim arkadaşlarımdan biri.
Bahsettiğim olaydan birkać gün önce de 2 gün üst üste onun da içinde bulunduğu 3-4 kişilik bir grupla çay ocağına çay içmeye gitmiştik. İlk gün hesapların tamamını ben ödemiştim, 2. gün ise kalkacağımız zaman yanımızdaki diğer arkadaşlarımıza " Ben Ömer abiye 2 gün üst üste hesap ödetmem " diyerek ellerini ceplerine atmalarını söylemişti.
Normal içeriğinde uyuşturucu olan içkiler üretiliyormuş.
Aklıma bir şarkı geldi Guns n Roses - seks, Drugs & Rock n Roll
Şarkının sözlerinde adam kendi ağzıyla söylüyor, şu anda hepimiz aids hastası ve kok. ain bağımlısıyız diyor
Normal kız arkadaşın olsun ama es. corta gitme hastalık kaparsın, mantar bulaşır anında. Virüs falan bir şey kaparsan da ömür boyu kurtulamazsın, senden de başkalarına bulaşır, mesela kız arkadaşına bulaşır, evlenirse karına bulaşır, çocukların bile hasta doğar
Bir arkadaşım uyuşturucu kullananlar ile beraber konsere gitmiş. Onlarla es. rar içmiş. Sardıkları es. rarı 4 kişi beraber icmisler. Onların ağzına değen cigarayı içtiği için arkadaşımın ağzına mantar bulaşmış, dili damağı mantar olmuş bana dilinin fotoğrafını gösterdi iğrençti nasıl kurtulucam diyordu. Bir daha sormadım bilmiyorum kurtulabildi mi o mantardan
Gene de sen bilirsin. Ben olacakları söyledim
Madde içenler genelde önüne gelenle yatarlar bu yüzden her taraflarında mantar vs olur. Dışarıdan bakımlı göründüklerine bakma
Ben dışarıda asla alkol almam ve zil zurna sarhoşken bile bilincim yerinde olur, yani yanlışlıkla bir şey yapmam; sadece hal ve hareketlerime hakim olamam, o anda içimden nasıl davranmak geliyorsa öyle davranırım.
Peki içinde madde olup olmadığını anlamak için sadece tadımlık içsem ve Allah korusun, eğer içinde uyuşturucu varsa anında uyuşturucu bağımlısı olur muyum?
Veya onun yerine sınıftaki arkadaşlarımdan birine " İsteyen varsa 1 shot bardağı verebilirim " deyip onları üzerinde deneyeyim. Bence bu daha mantıklı. 😂
Yoksa bir kere içtim bağımlı oldum ömrüm mahvoldu diye bir şey yok
Ama içenler genel bırakamıyor
Yemek yeme bağımlılığı, obezite, sürekli tatlı yemek gibi düşün bunu. Veya hamburger. Obez insanlar hiç durmadan yemek yiyor bırakamıyor. Ama iradeli obezler bir zaman sonra ben kurtulucam diyor hiç abur cubur yemiyor obeziteden kurtuluyor. Bazıları yiyor ama daha az yiyor obezlikten kurtuluyor
Başka insanlar ara sıra yiyor ve bu sayede kilo almıyor
Ben vazgeçtim, canım isterse yarın markete gidip 1 şişe Bell's veya Jack Daniel's alıp onu içeceğim. En azından bildiğim, güvendiğim bir şey içmiş olurum.
Şu an tam hatırlamıyorum. Mesela bir şey var. İçerken normal sigara içiyorsun hiçbir fark yok. Yavaş yavaş etkisi geliyor. Bir süre sonra sarhoş oluyorsun. 5 -10 dakikada zirve yapıyor aklın başından gidiyor
Veya başka bir şey var. İlk 15 dk sanki bir şey icmemissin. Ondan sonra belirti oluyor. Belirtiler giderek yükseliyor ve içtikten 45 dk sonra falan zirve yapiyor o etkiler
Babamın bir arkadaşının oğlu da yakın zamanda uyuşturucu bağımlılığından kurtulmuş, ama o süreç onlar için gerçekten çok zor geçmiş. Babam da bana sürekli o arkadaşından bahsedip kendime dikkat etmemi söylüyordu.
Ha şunu unutmuşum Bazı maddeler vardır İçersin ama hiçbir fark yok gibi gelir Halbuki maddenin etkisindesindir
Ya da mesela Dün gece ben neden tuhaf oldum diye düşünürsün
Kırk yıl düşünsen aklına gelmez o şeyin içinde madde olduğu Herhalde etkisi yüksek bir alkoldü diye düşünürsün Ya da şöyle olabilir: hiçbir şey hatırlamazsın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben konuşmam
Alma bence. Ben hep aynı markayı içiyorum de ona
Neden almayayım?
Sence içine bir şeyler karıştırabilir mi?
Viskinin içine uyuşturucu madde karıştırabilir mi?
Olabilir. Alma gene de. Nasıl üretildiğini bilmiyorsun. Belki yurtdışına merdiven altı üretiliyordur. Fiyatı da ucuzmuş zaten boş ver gerek yok.
"Düşündüğün için sağol ama ben hep aynı viskiui içiyorum. Başka viskiler damak tadıma uymuyor. Getirtme boşuna"
De arkadaşına
Bu konuya bu kadar kafayı takma. Başkasının verdiği bilmediğin bir şeyi içme. Kötü bir şey olabilir de olmayabilir de. Abartılacak bir konu değil. Bana biri anlatmıştı
Biri bir kadına sigara içirmis kadın halüsinasyon görmeye başlamış. İcine ne koyulmuş kadın bilmiyor ismini bile bilmediği bir maddeyi içmiş haberi olmadan. Çok oluyor böyle olaylar
Bana bir erkek arkadaşım anlatmıştı. Kadın da onun arkadaşıymış. Kadın demiş içtikten sonra tuhaf hissettim banyoya gittim aynaya bir baktım yüzüm akıyor, ellerimle yüzümü toparlamaya çalışıyordum çok korktum bir daha o kişi ile görüşmedim demiş 😱😱
Ama o gün o arkadaşım biraz o viskiden bahsetti, yanında birkaç tane daha arkadaşım vardı, onlar da " Bizim babamız da yurtdışına gittikçe getiriyor " falan dediler.
Halüsinasyon görüyor yani aynaya bakıyor yüzünün aktığını zannediyor kadın
Anladım.
Ama bir de şişe kapalı gelecek. Kapağı kapalı olan bir şişenin içine nasıl bir şeyler koyabilir ki?
Uyuşturucu katkılı içkiler de varmış. Ayrıca dediğim gibi merdiven altı üretim de olabilir sahte viski falan da olabilir yani. Millet kör oluyor sahte içkiden. Bilmediğin markayı içme.
Ben bir kere ucuz bir içki almıştım. Alkol oranı çok düşüktü. Normalde alkole dayanıklıyımdır. İçtikten sonra yatağa yatıp kalmıştım başıma feci derecede dönüyordu hastalandım.
Türkiye'de bir tekelden almıştım 14.5 miydi neydi adı içkinin
Safça düşünmüyorum, ama pek lhtimal vermiyorum. Bununla birlikte bayağı tereddütteyim.
Başım feci derecede dönüyordu*
Otomatik düzeltme bazen bozuyor dnckskx
midem bulaniyordu
Arkadaşım bana markasını söyledi ve araştırdım. Bayağı tutulan bir markaymış.
Sorun değil, zaten ben de o şekilde okumuştum. 😂
Sen hangi marka viskiyi içiyorsun?
Ona göre bir şey soylicem
Önceden Jack Daniel's içiyordum, ama fiyatı 350 TL'ye kadar yükselince Bell's'e geçiş yaptım.
Arkadaşın ısrar ederse getirteyim sen de iç kanka falan derse ona de ki
Ben hep Jack Daniel's ve Bell's içiyorum.
Bir kere kere farklı marka içtim (mesela J&B içtim falan diyebilirsin) midem bulandı küstüm tamak zevkime uymuyor çoğu içki o yüzden içemem
De. Böyle söyle
Midem bulandı kustum*
Bana " Eğer sevmezsen geri alırım " dedi.
Bir de arkadaşlarımla alkol konusunda muhabbetimi ilerletmek istiyorum, eğer getirteceği viskinin içinde herhangi uyuşturucu bir madde yoksa bu konuda bayağı iyi olur; viski hakkında bayağı konuşuruz.
Ayrıca biz genel olarak dindar, kendi halinde insanlar olduğumuz için alkolle pek aramız yok, ama ben bunu değiştirmek, alkol kültürümü geliştirmek istiyorum.
Bayağı tutulan bir marka diyorsun da o markanın sahte versiyonları da üretiliyordur emin ol. Belki de sahtesini getirterek?
Bunlar es. rar içiyorlar dedin emin ol bali bile çekmiştir bunlar. Es. rar içmenin bali çekmekten hiçbir farkı yok etkileri aynı
Bunlar kolonya bile içerler 😂😂😂
Samimi değilsen sana durduk yere sen de iç demez. Belki de ticaretini yapıyor mesela 300 liraya alıyor, 400 liraya satıyor o viskiyi?
Sonra içersin gel beraber içelim derler. Kanka es. rar da içelim derler
Sonra sürekli es. rar satın alırsın
O es. rarın içine farklı maddeler koyarlar
Bu olaylar böyle. İçine farklı madde katıp birsuru maddenin bağımlısı yapıyorlar insanı
Bana arkadaşım inanılmaz derecede tuhaf geldi pardon ama.
Ben senin yaşa gelince uyuşturucu olmasından ölcem diyen biri, sana nasıl da boş yaşıyorsun kanka es. rar bile içmiyorsun diyebiliyor?
Madem zararlı olduğunu biliyor, seni neden özendirmek istiyor?
Arkadaşın seninle samimi mi? Samimi degilse böyle konuları nasıl konuşabiliyor?
Müşteri arıyor gibi geldi bana
Arkadaşın*
Yani 3-4 aydır bayağı samimiyiz, hatta bahsettiğim arkadaşım ara ara beni arayıp hâl hatır soruyor.
Uyuşturucu komasından*
Yani sence ne yapmalıyım?
Sadece viskiyi alıp sonrasında o tür konuları hiç açmasam olur mu?
Ama o arkadaşım bana o gün aynı zamanda " Esc. rta gitmiyorsun, hiç ilişkin olmamış, hayatında hiç atraksiyon yok " falan dedi.
Şerefsiz insan çok. Sırf dalga geçmek için arkadaşına haberi olmadan madde veriyorlar. Sigaraya koyup. Birsuru olay duydum gördüm böyle
Uyustucu icenlerle konuşma
Sana sigara diye madde verirler. İçtiğin kahveye çaya bile uyuşturucu koyarlar. Yapmaz, onlar iyi insanlar falan deme sakın
Yani safça düşünmek istemiyorum, ama o arkadaşım gerçekten de öyle bir şey yapacak birine benzemiyor. Hatta sınıfta karakter olarak en sevdiğim arkadaşlarımdan biri.
Bahsettiğim olaydan birkać gün önce de 2 gün üst üste onun da içinde bulunduğu 3-4 kişilik bir grupla çay ocağına çay içmeye gitmiştik. İlk gün hesapların tamamını ben ödemiştim, 2. gün ise kalkacağımız zaman yanımızdaki diğer arkadaşlarımıza " Ben Ömer abiye 2 gün üst üste hesap ödetmem " diyerek ellerini ceplerine atmalarını söylemişti.
Es. cortlardan hastalık kapıyor millet, aids oluyor. Es. corta gitmek en iğrenç şey. Arkadaşının tavsiyeleri çok kötü
Bir de anlamadığım şey şu: Kapağı kapalı olan bir şişenin içine nasıl olup da sonradan madde ekleyebilir ki?
O bana " Hayatı biraz dolu dolu yaşa " anlamında o tür şeyler söylüyor, bunu da sürekli söylüyor.
Peki alsam, içinde uyuşturucu madde olup olmadığını öğrenebileceğim bir yer var mı?
Çünkü eğer içinde uyuşturucu madde yoksa almayı çok istiyorum.
Normal içeriğinde uyuşturucu olan içkiler üretiliyormuş.
Aklıma bir şarkı geldi
Guns n Roses - seks, Drugs & Rock n Roll
Şarkının sözlerinde adam kendi ağzıyla söylüyor, şu anda hepimiz aids hastası ve kok. ain bağımlısıyız diyor
Normal kız arkadaşın olsun ama es. corta gitme hastalık kaparsın, mantar bulaşır anında. Virüs falan bir şey kaparsan da ömür boyu kurtulamazsın, senden de başkalarına bulaşır, mesela kız arkadaşına bulaşır, evlenirse karına bulaşır, çocukların bile hasta doğar
Gitmem, ama gitsem bile farklı bir şey yapmak için giderim.
Lütfen yanlış anlama, ama ben s... kse ilgi duymuyorum, ayak fetishim var.
Bir arkadaşım uyuşturucu kullananlar ile beraber konsere gitmiş. Onlarla es. rar içmiş. Sardıkları es. rarı 4 kişi beraber icmisler. Onların ağzına değen cigarayı içtiği için arkadaşımın ağzına mantar bulaşmış, dili damağı mantar olmuş bana dilinin fotoğrafını gösterdi iğrençti nasıl kurtulucam diyordu. Bir daha sormadım bilmiyorum kurtulabildi mi o mantardan
Gene de sen bilirsin. Ben olacakları söyledim
Madde içenler genelde önüne gelenle yatarlar bu yüzden her taraflarında mantar vs olur. Dışarıdan bakımlı göründüklerine bakma
Peki alsam, içinde herhangi bir uyuşturucu madde olup olmadığını bir yerden öğrenebilir miyim?
Onu öğrenebileceğim bir yer var mı?
Yanlışlıkla onların içtiği bardaktan/şişeden su içsen anında ağzına mantar bulaşır veya aynı sigarayı içsen falan dikkat et
Ben zaten aşırı derecede titiz biri olduğum için hiç kimsenin ağzıyla yiyip içmem.
Arkadaşın belki iyi biridir ama es. corta falan gidiyormuş es. rar iciyormus
Onunla beraber alkol alsanız alkolün etkisi ile onun bardağından su içersin mesela
Ağzın dilin mantar olur
Ben uyarımı yaptım
Ben dışarıda asla alkol almam ve zil zurna sarhoşken bile bilincim yerinde olur, yani yanlışlıkla bir şey yapmam; sadece hal ve hareketlerime hakim olamam, o anda içimden nasıl davranmak geliyorsa öyle davranırım.
İçinde madde olup olmadığını öğrenmenin tek yolu: içmek
İçince anlarsın 😂😂😂😂😂
Peki içinde madde olup olmadığını anlamak için sadece tadımlık içsem ve Allah korusun, eğer içinde uyuşturucu varsa anında uyuşturucu bağımlısı olur muyum?
Veya onun yerine sınıftaki arkadaşlarımdan birine " İsteyen varsa 1 shot bardağı verebilirim " deyip onları üzerinde deneyeyim. Bence bu daha mantıklı. 😂
Onlardan alacağım geri dönüşlere göre içip içmeyeceğime karar veririm. 😁
Bağımlılık psikolojik
Etkisini çok seversin, gene istersin
Yoksa bir kere içtim bağımlı oldum ömrüm mahvoldu diye bir şey yok
Ama içenler genel bırakamıyor
Yemek yeme bağımlılığı, obezite, sürekli tatlı yemek gibi düşün bunu. Veya hamburger. Obez insanlar hiç durmadan yemek yiyor bırakamıyor. Ama iradeli obezler bir zaman sonra ben kurtulucam diyor hiç abur cubur yemiyor obeziteden kurtuluyor.
Bazıları yiyor ama daha az yiyor obezlikten kurtuluyor
Başka insanlar ara sıra yiyor ve bu sayede kilo almıyor
Kimisi sürekli yiyor ama hiç kilo almıyor 😂😂😂
Yani kişiye göre değişir 😂😂
Bazı insanlar var ilk kez madde içeriğinde kalp krizi geçirip ölüyor
Ne olacağı belli olmaz asla
Ama bence sen o içkiyi içeceksin
Ben öyle anladım
Ama uyuşturucunun etkisi anında belli olmaz mı?
İçmeyi çok istiyorum, ama kararsızım.
Daha doğrusu içinde uyuşturucu madde olmasından korkuyorum.
Bence biraz iç
En az 4 saat bekle
Ama gündüz iç ve etrafta kesici alet bıçak çatal, bardak falan olmayan bir odada iç
Balkon kapısı vs kapalı olsun
Aklına hiç kötü düşünce getirme
Sakın güzel bir müzik aç
İçinde madde varsa, aklına kötü düşünce getirirsen kötü olur, etrafta bıçak veya cam bardak, ayna vs varsa kötü
İçinde madde yoksa bir şey olmaz zaten 😂
Yorumunda ciddi misin?
İlkinde yarım kadeh iç
4 saat bekledin, baktın bir şey yok
Yarım kadeh daha iç
Ama bir ihtimal var, belki de içinde madde vardır, şişenin dibine çökmüştür? Son kadehte belki madde olacak?
Ya da belki öyle bir maddedir ki, belli bir dozda tesir ediyordur?
Azar azar içersin hiçbir şey olmaz, aniden bir iki kadeh içince fena olursun?
Her şey olabilir ama sen içeceksin eminim
Dediğim gibi yaparak iç de bari tedbir almış olursun
Bilemiyorum, şu anda gerçekten korkmaya başladım.
Sakin güzel bir müzik*
Hangi yorumumda ciddi miyim?
Bence biraz iç dediğin yorumunda ciddi misin?
Maddenin etkisi anında gelmeyebilir. Bir süre sonra zirve yapar etki zaten
Alkol zaten mideye iniyor
İki saat sonra bile gelebilir etkisi
Ben vazgeçtim, canım isterse yarın markete gidip 1 şişe Bell's veya Jack Daniel's alıp onu içeceğim. En azından bildiğim, güvendiğim bir şey içmiş olurum.
Şu an tam hatırlamıyorum. Mesela bir şey var. İçerken normal sigara içiyorsun hiçbir fark yok. Yavaş yavaş etkisi geliyor. Bir süre sonra sarhoş oluyorsun. 5 -10 dakikada zirve yapıyor aklın başından gidiyor
Veya başka bir şey var. İlk 15 dk sanki bir şey icmemissin. Ondan sonra belirti oluyor. Belirtiler giderek yükseliyor ve içtikten 45 dk sonra falan zirve yapiyor o etkiler
Bir arkadaşım içiyordu
Babamın bir arkadaşının oğlu da yakın zamanda uyuşturucu bağımlılığından kurtulmuş, ama o süreç onlar için gerçekten çok zor geçmiş. Babam da bana sürekli o arkadaşından bahsedip kendime dikkat etmemi söylüyordu.
Hatta içtiğin anda bu ne diyorsun bunda bir şey yok ki acaba içi boş mu
Bir müddet sonra ayvayı yiyorsun 😂😂😂😂
Allah düşmanımın başına vermesin, gerçekten düşüncesi bile beni korkudan deli ediyor.
Yarım kadeh iç
4 saat bekle
Bir şey olmazsa yarım kadeh daha iç
Bu yorumumda ciddiyim bütün yorumlarımda ciddiyim
Ama içinde uyuşturucu olmasına gerek yok. Belki içkinin içine farklı bir bitkisel öz koydular üretirken? Aroma vs
Belki senin o bitkiye alerjin var?
Bu yüzden sakıncalı en iyisi hiç içme ben olsam içmezdim
O halde ilkini yarın kursta alır almaz içeyim, sonrakileri de daha sonra ayarlayayım.
Şu ana kadar bir sürü alkollü içecek içtim ve hiçbirinde öyle bir durum yaşamadım.
Alerji gibi
Ben sana ilk başta içme dedim. Bir şey olursa karışmam çok riskli
İlla içeceksen o yöntemle iç dedim
Sonucunu yazar mısın buraya çok merak ediyorum arkadaşın sağlam biri mi değil mi bakalım 😂😂
İçinde madde varsa kalp krizi bile geçirebilirsin az da içsen
Herhangi bir kalp sorunun, nefes darlığın, şeker hastalığın vs var mı?
Varsa sakın içme ölebilirsin düşük dozda bile
Ha şunu unutmuşum
Bazı maddeler vardır
İçersin ama hiçbir fark yok gibi gelir
Halbuki maddenin etkisindesindir
Ya da mesela
Dün gece ben neden tuhaf oldum diye düşünürsün
Kırk yıl düşünsen aklına gelmez o şeyin içinde madde olduğu
Herhalde etkisi yüksek bir alkoldü diye düşünürsün
Ya da şöyle olabilir: hiçbir şey hatırlamazsın
Hafıza silen maddeler de var
İçersem sonucu yazarım, ama büyük ihtimalle içmeyeceğim; çünkü düşüncesi bile beni çıldırtıyor.