
Ben yalan konusunda hassasım ve bu durumda yalan söylemiş oluyor muyum? Sonradan düşündüm de kafam karıştı.
Mesela o ara sıra konuştuğum arkadaşımla tekrar konuşmaya başlasam ve bu soruyu soran arkadaşım onunla beni beraber vakit geçirirken görse onun için yalancı olur muyum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yalan sayılmaz zaten bence öneme bu kadar yani o an yoksa zaten yoktur o an
Güzel kızmışsın
Tek kusurun felsefe sevmemek 😑
Simdide soruna gelelim Yalan olmaz bu kadar hassas olma
Sesli güldürdün teşekkür ederim. BEĞENDİN Mİ
Beğendim
Gül gül iyi Insnalar gulmeli
Bu arada sen düşünmeyi seviyon
Bence feskfe de seversin
Beğendim güzel kızsın
Yoksa yabancı mı bu😂
Ahahahhs şarkı zevkinde hangi kadının olmadığını anlamış olduk. Bu kadının ismi Lana del Rey ve harika biriiiiiii💖
Benim bildiğim en güzel kadın
Müzeyyen senardir üstüne yoktur ulen
Öyle mi dersin (cilveli işveli emoji) hıhjjjhhhhhh
LOL
Şaka yapıyorum bu arada ha
BENİM BİLDİĞİM ANGELİNA JOLİE DİR AŞKKKKKKK KADINDIR
anjelina? 😑😑😑😑
EVET
Nayir
Kabul edilemez
Sezen aksudur
Pardon seda sayandir
Zevkler ve renkler dünyası ama söz konusu angelina ya nasıl yani nasıl mümkün olabilir beyb
Sezen aksusun çok kocası olduğundan demiştim aşk kadını diye
Hiç aşık oldun mu
Oldum
Pekte yalan olmuyor sonuçta samimiyetin yok arada birde
Samimiyiz ama görüşmüyoruz diyim bu yüzden hani iletişimde değilim bir süredir
Sizce sizin başınızda böyle bir durum var siz ne düşünürsünüz cittiym 🤔
onun gozunde yalan olabilir ama aciklanabilir birsey vicdanen rahatsiz olmana gerek yok
yalancı seni
Çok sıkıcı. sallayan sensin. Seni de tanımıyorum rahat bırak
derhal özür dile benden
Engel atma huyum yok ama sana bi engel atcam devam edersen
atıcaksın tabi lan hatta emrediyorum bana engel at
Senin yedek hesapların da vardır ya kim uğraşacak BEN mi shhshshajajapwğağağaass
Hayır 2016'da açtığım bu hesabım dışında başka hiçbir hesabım yok
Tamam o zaman sandığım kadar ruh hastası değilsin
değiliz tabi koçum
Sen şimdi hayal gücü geniş birey görüşlerde saçmalayıp duruyorsun birde kendini alemin kralı sanıyorsun ben de bana gizli görüş yapan kişinin sen olduğunu sandım. Sen de görüşlerde kendi kendine laf çakıp didişen biri olduğun için o görüş sana ait olabilir diye düşündüm.
neee? ? ?
ASLA!!!
ben gizliden kimseye laf etmem ve artı olarak başka hesaplardan da yapmam ki bunu söyledim az önce.
şimdiye kadar da gizli görüş soru falan hiç öyle şeyler de yapmadım ve gizlilerden nefret ederim ayrıca
Zaten sizi tanımıyorum şüphelendim sadece önceden görüşlerime gelmiştiniz ve kavurma seven sinirli biriydiniz bide 25-29 yaş arası hesap olunca siz olabilirsiniz diye bi ihtimal verdim
Bana görüşlerde sataşıyorsunuz diye
Yoksa sizi tanımam etmem isminizi sanınızı bilmem hiçte konuşmadım sizinle görüş dışında ama işte şüphe duydum bi an
evet biz kavurma seven sinirli biriyiz de benim gizli görüş yazmama prensibimi bilmediğin için böyle yanlış anlaşılmalar çok normal tabi aslında kızmıyorum sana şu an. yine de kalbimi kırdın çünkü geçmişte o kadar kitap önerdik birbirimize. sırf bu hukukumuz var diye 1 defa özür dilersen seni affederim