Takıntılı arkadaşa rahatsız olduğumu nasıl anlatırım?

Benim karşı cinsten bir arkadaşım var kendisiyle aşağı yukarı 2 yıldır arkadaşız. Bu kişi beni gerçekten seviyor ve bana değer veriyor bunu hissettiriyor fakat bazen aşırıya kaçıyor. İlgi görmek değerli hissetmek güzel ama bir zaman sonra rahatsız edici oluyor. Benim hakkımda her detayı bilmek istemesi vb. çok rahatsız oluyorum ve ondan soğuyorum yani istemiyorum böyle olmasını. Bir şeyden dolayı moralim bozuk oluyor fakat sebebini söylemek istemiyorum çünkü özel bir şey veya herhangi bir sebebi olmuyor, sebebini söylemediğim için "benden soğudun mu?" , "Benimle alakalı bir problem mi var?" deyip duruyor. Ben cidden rahatsız oluyorum ya her şeyi kendine bağlamasından. Bir ay önce falan ben bayağı sinirlenince tartıştık biraz onunla konuşmayı denedim fakat sürekli özür dileyip, kaybetme korkum var dedi bende uzatmak istemedim. Ne yapacağım nasıl rahatsız olduğumu kırmadan dile getirebilirim? Sanki beni takıntı haline getirmiş gibi hissediyorum her şeyimiz aynı olsun istiyor. Mesela ben izmiriyim o Ankaralı, biri ona nerelisin dese izmirliyim diyor. " Neden öyle dedin saçma bir şey bu" diyorum "ne fark eder" diyor.
Takıntılı arkadaşa rahatsız olduğumu nasıl anlatırım?
Cevapla