Arkadaşıma dertlerimi anlatmaya başladığım an yanımdan gidiyor bu durum çok canımı sıkıyor nasıl davranmalıyım sizce?

Böyle yaptığında çok kırılıyorum çünkü derdimi anlatacak başka kimsem yok
Arkadaşıma dertlerimi anlatmaya başladığım an yanımdan gidiyor bu durum çok canımı sıkıyor nasıl davranmalıyım sizce?
Cevapla