Arkadaşlarım sürekli dertlerini anlatmak için konuşuyorlar benimle, bu durumda ne yapmalıyım?

sadece dertleriyle ilgili konuşuyoruz ben onların morallerini yerine getirdiğim zaman seviniyorlar ama ben bir şey konuşmak isteyince (dert dışında) nedense benimle konuşmayı kesiyorlar hani bir tane arkadaşım değil çoğu arkadaşım böyle yapıyor ve kendimi yalnız hissetmeye başladım (derdimi de daha önce kimseye anlatmadım çünkü dinlemeye pek taraftar yok gibi duruyor) ne yapmam lazım bu konu da? onlara biraz daha mı umursamaz davranmalıyım? kendimi gerçekten değersiz hissediyorum ve sanki hiç gerçek arkadaşım yokmuş gibi geliyor... boşuna mı onları dinliyorum?
Arkadaşlarım sürekli dertlerini anlatmak için konuşuyorlar benimle, bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla