Sevgilimin yakın arkadaşı çok canımı sıkıyor, nasıl bir tavır almalıyım?

Öncelikle bu kişi erkek adı X olsun. İki sene önce çirkinim, kızlar bana bakmıyor diye depresyondan kafayı yemek üzere olan biri. Sevgilimin en yakın arkadaşı. Biz bir senedir sevgiliyiz. İlk zamanlar ikisinin mesajlarını okuduğumda benim hakkımda “o kız sana bakarsa intihar ederim” tarzı mesajlarını görmüştüm. Ki beni önceden güzel bulduğunu sevgilim de söyledi zaten. Tabi şimdi o depresyonundan çıkmış durumda. Yakışıklı olduğunu düşünüyor, bu sene birçok kızla görüştü vs. Özgüveni yerine geldi. şu an bir araya geldiğimizde hep beni bi yerme çabası içinde. Açık açık yüzüme çirkinsin dediği bile oldu. Ortada hiç böyle bir muhabbet yokken bile sevgilime dönüp “sana başkası bakmazdı” zaten falan diyor. Hani anca ben bakarmışım daha güzelleri bakmazmış. Bugün de mesela 4 kişi oturuyoruz. Diğer arkadaşımız bana dönüp “X’de sana kısasın diyordu ama kendi sevgilisi senden daha kısa hahah” dedi. Şaka yollu söylüyor. Ama benim sevgilim aşırı güzel dedi. Ben kendimle alakalı yorum yapmadan “bence de güzel kız” dedim. (Herhangi bir kıskançlığım vs yok tamamen samimi bir şekilde söyledim) Bana dönmüş zaten öyle bir şey diyemezsin yoruma kapalı bir güzelliği var ama sen çirkinsin diyor. Açıkcası benim kendimle alakalı bir problemim yok. Hatta kendimi güzel buluyorum. Son bir senedir ailevi ve arkadaşsal çok fazla problemim oldu. İşe de başlayınca kendime bakmayı bıraktım. Ama her şeye rağmen bu kadar yerilmek canımı sıkmaya başladı. Ki işe başlamamla alakalı saçma sapan yorumları da olmuştu. (Kendisi henüz iş bulamadı) Hatta birlikte ehliyet kursuna yazıldık bu koca adam 3 girişinde geçemedi, ben ilk girişimde geçtim. Kendisi benimle bu kadar dalga geçerken sevgilime mesaj atmış. Benimle bu ehliyet konusunda dalga geçerse çok fena kalbini kırarım söyle laflarına dikkat etsin diye :D Sevgilim de daha önce bu davranışlarını daha benim fark etmediğim zamanlarda fark etmiş ve kendisini uyarmış ama adamda tık yok. Sizce bu kişinin amacı nedir? Nasıl bir psikoloji bu ben çözemiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Daha da komiği bu kişiye herhangi biri şaka yaptığında hemen yükseliyor. Sen kimsin de benimle bu tarz konuşursun gibilerinden. Arkadaş ortamında bu kişiler için bidaha onu çağırmayalım canımı sıktı aptal aptal konuşuyor diyor. Hayır ben erkek olsam anlayacağım ama bir erkeğin, arkadaşının sevgilisiyle, bir kadınla bu kadar alıp veremediği ne olabilir?
Sevgilimin yakın arkadaşı çok canımı sıkıyor, nasıl bir tavır almalıyım?
Cevapla