En yakın arkadaşım çok gıcık davranıyor ne yapmalıyım?

Geçen gün en yakın arkadaşımla küstüm yani bir dönem kaldı ama idare edilebilecek gibi değil. Şimdi bir proje üzerinde çalışıyorduk. Ve proje bitmeden küstük. Prejeyi yapmaya onların evine girmiştim ama geç olduğu için hepsini yapamadan eve gittim. Sonra okulda hocalara grup olmadığımızı söyledi ama benim projeyi bitirmek için çok az günüm vardı sonra ben yeni projeye başladım. Farklı bir resim projesi vardı bu arada eski arkadaşıma C sevdiğim çocuğa G diyelim. C ben ve başka bir kız gruptuk. Bugün bana beni gruptan attıklarını ve Gyi aldıklarını söylediler. G nin sevgilisi var ve Cnin çok yakın arkadaşı. Benimde öyleydi ama C ile küsünce konuşmamaya başladık ve şu an ikisinden de nefret ediyorum. Her neyse bunlar benimle çok uğraşmaya başladılar tüm arkadaşlarımı kendine çektiler bende yalnız kaldım. Intikam almak istiyorum ama sizce ne yapmalıyım? Çok gıcık davranıyolar tamam son sınıftayız 1dönem kaldı ama dayanamıyorum. Ayrıca haklı olan da benim. Lütfen ne yapmalıyım sizce?
En yakın arkadaşım çok gıcık davranıyor ne yapmalıyım?
Cevapla